In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Redmi Note 4

[Tanya Jawab] update 9.5.8.0 ..............

2018-04-16 15:07:49
1117 11
Apa ada yang bermasalah setelah update ke 9.5.8.0 ?
2018-04-16 15:07:49
Favorites RateRate

Semi Pro Bunny

Roby kurniawan | from Redmi Note 4

#1

Sejauh ini aman2 aja saya Up tadi siang
2018-04-16 16:13:22

Advanced Bunny

alfian dwiki wijaya | from Redmi Note 4

#2

Ada fitur barunya gan tuh
2018-04-16 16:46:27

Grand Master Bunny

Risdaman | from Redmi Note 4

#3

Kalau ada masalah/bug itu adalah resiko yang harus diambil.
2018-04-16 17:33:43

Pro Bunny

1761336583 | from Redmi Note 4

#4

punya ane aman
2018-04-16 17:54:52

Semi Pro Bunny

Wai Liew | from Redmi Note 4

#5

Apakah pembaruan ini stabil?
2018-04-16 18:12:39

Pro Bunny

Yahya #99 | from Redmi Note 4

#6

quick reply WA kayaknya bermaslah gan punya saya
2018-04-16 18:27:35

Rookie Bunny

krishnaardi66 | from Redmi 5 Plus

#7

ada isu gak bisa ganti tema realitanya punya saya bisa kok
2018-04-16 19:35:37

Advanced Bunny

Ahmad_toha | from Redmi Note 4

#8

Roby kurniawan
Sejauh ini aman2 aja saya Up tadi siang

pasang tema pihak ke 3 bisa gak gan
2018-04-16 20:20:38

Pro Bunny

1761336583 | from Redmi Note 4

#9

krishnaardi66
ada isu gak bisa ganti tema realitanya punya saya bisa kok

Yoi gan ada segelintir yg bisa, termasuk ane, dulu pas di 9.5.4 hp ane bisa terapkan tema pihak ketiga, tapi sekarang pas udah update 9.5.8 jadi enggak bisa
2018-04-16 20:21:28

Semi Pro Bunny

Roby kurniawan | from Redmi Note 4

#10

Kurang tau juga gan, soalnya saya dari dulu nggak pernah pake tema pihak 3, lebih suka tema bawaannya.
2018-04-16 20:30:37
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

brojol

Rookie Bunny

  • Followers

    44

  • Threads

    3

  • Replies

    3

  • Points

    94

Newbie Member

Read moreGet new

Mi Comm APP

Stay updated on Mi Products and MIUI

Copyright©2010-2021 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Quick Reply To Top Return to the list