In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Redmi Note 4

[ROM] udah dpt 9.5.4.0 keren bnget

2018-03-23 05:44:24
3992 96

Master Bunny

Anis ew | from Redmi Note 4

#31

Mantab jaya
2018-03-23 09:59:10

Rookie Bunny

och4nk core | from Redmi Note 4X

#32

apa ini versi beta apa bukan
2018-03-23 09:59:30

Master Bunny

Rachman Effendy | from Redmi 5A

#33

yg keren apanya gan
2018-03-23 10:00:03

Advanced Bunny

Syafei | from Redmi Note 4

#34

sudah dapat nih up gradenya cuma yg saya mau tanya ada applikasi lagi nama Bersih padahal di applikasi keamanan sudah untuk applikasi bersih...gimana nih mohon informasinya
2018-03-23 10:05:03

Advanced Bunny

Frisco | from Redmi Note 4

#36

kok enggak bisa yaa di update miu 9 versi 9.5.4.0 ?
kok berhentinya di 99% aja ?
2018-03-23 10:14:07

Pro Bunny

SuyantoLauw | from Redmi Note 4

#37

Saya udah dapet pembaruan nih
2018-03-23 10:21:50

Rookie Bunny

She_MauL | from Redmi Note 4

#38

1744957043
iya dowload aja gan keren pokoknya

ngaruh ngga kalo WiFi mati, ke handphone
2018-03-23 10:30:05

Semi Pro Bunny

NgesBreng | from Redmi Note 4

#39

msh bs pasang tema pihak ke 3 gan pake miui theme editor ?
2018-03-23 10:34:22

Rookie Bunny

1803121366 | from Redmi Note 5A

#40

,apa bisa dari miu 9.1  langsung ke 9.5
2018-03-23 10:58:53
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

1744957043

Advanced Bunny

  • Followers

    6

  • Threads

    27

  • Replies

    57

  • Points

    336

Лучшие моменты 2018

Read moreGet new
Copyright©2016-2019 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Content Policy
Quick Reply To Top Return to the list