In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Czat

[Poznajmy się] W drodze do Rzymu, czyli kilka słów o moim turnieju Mutua Madrid Open

2021-05-07 19:10:54
3889 36
Cześć,

Miło mi dołączyć do zacnego grona Mi Community. :) Nie mam doświadczenia w pisaniu tekstów w formie notki na bloga (właściwie ostatni raz pisałam coś dłuższego na maturze wzeszłym roku), ale czasami w taki sposób, ewentualnie kręcąc wideo lub wstawiając zdjęcia, będę starała się przybliżyć Wam mój świat, w którym sporo się dzieje. Mam nadzieję, że pomożecie mi się tu odnaleźć i wesprzecie mnie, gdybym ewentualnie miała jakieś pytania o MIUI lub moje Mi 11 : )

Kort kortowi nierówny
Współczesny tenis to nie tylko trening i mecze, ale także wiele obowiązków i aktywności, których nie da się zobaczyć na ekranie telewizora. Spójrzmy na przykład na ostatnie dwa tygodnie - do Madrytu na turniej WTA 1000 (drugi odnośnie do rangi - po Wielkich Szlemach, oczywiście) Mutua Madrid Open przyjechałam po kilku dniach trenowania na południowym wybrzeżu Hiszpanii, w spokojnym mieście Sotogrande. Wraz z trenerami uznaliśmy, że warto wyjechać z Warszawy i potrenować w dogodniejszych warunkach. Było to bardzo ważne (przy okazji - współczuję tegorocznej deszczowej majówki).

W mojej dyscyplinie jednym z najważniejszych aspektów przygotowania jest adaptacja do warunków, w jakich gra się mecze. Przez cały rok podróżujemy po całym świecie i gramy na kortach, które mimo tego, że teoretycznie mają być do siebie podobne, różnią się kolosalnie.

Życie w bańce