In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Mi Watch

Advanced Bunny

Marco Kendi | from app

#11

Wszystkim piszącym, że tłuszcz zaczyna się spalać po 20 minutach treningu odsyłam do świadomych specjalistów w tym zakresie. W ciele człowieka nie ma zegarka który decyduje - o już minęło 20 minut to teraz spałam tłuszcz. Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury.  
2021-04-16 17:24:23

Admin

_doMIno_ Author | from app

#12

Marco Kendi
Wszystkim piszącym, że tłuszcz zaczyna się spalać po 20 minutach treningu odsyłam do świadomych specjalistów w tym zakresie. W ciele człowieka nie ma zegarka który decyduje - o już minęło 20 minut to teraz spałam tłuszcz. Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury.

Jeśli zaczynasz biec, zaczynasz spalać tkankę tłuszczową po 20-30 minutach. Oczywiście jeśli będziesz biec szybciej ,tym bardziej organizm będzie czerpał energię z węglowodanów. problem z węglowodanami jest taki że jest ich ograniczona ilość,wyczerpują się po ok 1,5 godz wysiłku.
2021-04-16 17:38:39

Advanced Bunny

Marco Kendi | from app

#13

Jest to mit i bzdura.  Wybacz. jeśli będziesz biegł 19 minut i 50 sekund to rozumiem, że nie zaczniesz spalać tłuszczu?  To co napisałeś to od lat powielany mit. Podsumowując. Spalanie tkanki tłuszczowej zależy od intensywności treningu a nie od czasu. Stąd są treningu bardzo intensywne takie jak HIIT czy Tabata.  
2021-04-17 02:53:37

Admin

_doMIno_ Author | from app

#14

quoteurl=home.php?mod=space&uid=6208733862Marco Kendi/url
Jest to mit i bzdura.  Wybacz. jeśli będziesz biegł 19 minut i 50 sekund to rozumiem, że nie zaczniesz spalać tłuszczu?  To co napisałeś to od lat powielany mit. Podsumowując. Spalanie tkanki tłuszczowej zależy od intensywności treningu a nie od czasu. Stąd są treningu bardzo intensywne takie jak HIIT czy Tabata./quote

Marco, wartość 20 jest szacunkowa. Zauważyłeś "około" przed liczba podaną w wątku? Innymi słowy, jeśli pójdziesz pobiegać i zajmie to np 10-15 min to bynajmniej jest to za krótko, żeby zaczął się proces spalania tkanki tłuszczowej. A ćwiczenia, o których mówisz... Doprecyzujmy - każde intensywne ćwiczenie hiit czy interwaly powodują że w trakcie takiego treningu spalasz węglowodany a nie tłuszcz. Tłuszcz będzie się spalał po ich zakończeniu, szybsza jest przemiana materii. Pełna zgoda. Chociaż chętnie bym poznał chociaż zaokraglone wartości. Każda aktywnośc fizyczna przy umiarkowanym deficycie kalorycznym powoduje że gubisz tkankę tłuszczową. A co do czasu, że nie ma znaczenia. Proste pytanie do ciebie: czy biegnąc w tlenie przez 1,5h spalisz mniej, tyle samo czy więcej tkanki tłuszczowej niż gdybyś tym samym tempem biegl przez 30 min?
2021-04-17 03:29:25

Advanced Bunny

Marco Kendi | from app

#15

Nie jestem biegaczem. Bieganie dla mnie nie jest efektywnym treningiem przy spalaniu tkanki tłuszczowej. Odpowiadając na twoje pytanie. W długu tlenowym finalnie spalisz tyle samo bądź więcej.  W przypadku biegania interewałowego dochodzi do wyrzutu hormonów wzrostu, oraz testosteronu jak i  zaczynasz odbudowywać glikogen z rezerw tłuszczowych. Jest jedna mała różnica. Podczas długiego biegu spalisz mięśnie. Podczas interwału zaczniesz budować tkankę mięśniową i spalasz tłuszcz.
2021-04-17 05:13:49
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

_doMIno_

Admin

  • Followers

    956

  • Threads

    229

  • Replies

    999

  • Points

    4834

100 MLN

Read moreGet new

Mi Comm APP

Stay updated on Mi Products and MIUI

Copyright©2010-2021 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Quick Reply To Top Return to the list