In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Mi A1

[Diskusi] Aku bingung yakin sumpeh

2021-02-27 00:43:03
137 4
Kenapa hpku setelah dicolok kabel jack buat musikan salon aktif jadi panas banget yah
2021-02-27 00:43:03
Favorites1 RateRate

Special Team

Hamid Hanafi | from Redmi Note 8 Pro

#1

Kalo pake headset juga panas? Kalo engga memang dari salon/jack audionya bermasalah, ada arus tidak wajar
2021-02-27 01:18:36

Rookie Bunny

Turoy Author | from Mi A1

#2

Hamid Hanafi
Kalo pake headset juga panas? Kalo engga memang dari salon/jack audionya bermasalah, ada arus tidak wajar

kalo pake headset malah gak masuk suara...jadi rusak lubangnya
2021-02-27 01:42:18

Special Team

NDaru.NDGOLL | from Redmi Note 8

#3

Siap-siap jebol ic audionya, saran : jgn di colok ke speaker aktif, pake yg bluetooth aja
2021-02-27 11:39:36

Rookie Bunny

Turoy Author | from Mi A1

#4

NDaru.NDGOLL
Siap-siap jebol ic audionya, saran : jgn di colok ke speaker aktif, pake yg bluetooth aja

kira2 kalo di benerin lagi bisa apa enggk yah, dan nyampe berapa tuh harganya ....
2021-02-28 00:04:49
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Turoy

Rookie Bunny

  • Followers

    1

  • Threads

    1

  • Replies

    4

  • Points

    41

Newbie Member

Read moreGet new

Mi Comm APP

Stay updated on Mi Products and MIUI

Copyright©2010-2020 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Quick Reply To Top Return to the list