In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Tips dan trik

Special Team

Radityo Adi S Author | from Redmi Note 7

#11

KenproX97
speednya gimana mas?

speednya tergantung koneksi WiFi ke HPnya mas (bukan koneksi internet ya), mirip2 sama transfer dari HP ke HP via WiFi deh
2021-02-25 19:47:05
Salam damai dari saya untuk kalian semua

Regards,
Radityo

Special Team

Radityo Adi S Author | from Redmi Note 7

#12

satiri10
sama pertanyaan nya gan..

sudah dijawab di atas ya gan
2021-02-25 19:47:21
Salam damai dari saya untuk kalian semua

Regards,
Radityo

Semi Pro Bunny

Alfight | from app

#13

uhuyy..
2021-02-25 20:08:56

Rookie Bunny

1819299296 | from app

#14

gimana cara gunakan nfc di hp poco x3
2021-02-25 20:55:15

Master Bunny

sastraMR | from Redmi Note 9 Pro

#15

thanks infonya
2021-02-25 21:53:17

Advanced Bunny

pakyun | from Redmi 4A

#16

semakin mudah untuk transfer data ke komputer tanpa kabel data👍👍
2021-02-25 21:54:57

Master Bunny

Ali Yusdi | from Redmi Note 5

#17

wah aku baru tau, makasih banget!
2021-02-25 22:00:34

Master Bunny

erik.eSBe | from Redmi Note 8 Pro

#18

klo dari laptop ke hp bisa gak?
2021-02-25 22:19:48

Special Team

Radityo Adi S Author | from Redmi Note 7

#19

1819299296
gimana cara gunakan nfc di hp poco x3

download shareme di playstore aja gan
2021-02-25 22:35:58
Salam damai dari saya untuk kalian semua

Regards,
Radityo

Special Team

Radityo Adi S Author | from Redmi Note 7

#20

erik.eSBe
klo dari laptop ke hp bisa gak?

bisa dong, selayaknya pakai kabel data gan
2021-02-25 22:36:35
Salam damai dari saya untuk kalian semua

Regards,
Radityo
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Radityo Adi S

Special Team

  • Followers

    182

  • Threads

    52

  • Replies

    1962

  • Points

    8050

3 Days Check-In
7 Days Check-In
21 Days Check-In
40 Days Check-In
Community Advisor
Throw Back with Mi 2018
Name The Color
1 Juta Member
Challenge Photographer
X-Men Favorite Medal
App Maniac
Mi Challenge Got Talent
Mi Challenge Comics
Mi Fan de 2021
Valentine's Day Medal
2 Juta Member Mi Community
Redmi Love Story Challenge
Online Short Movie Class
Online Battle Quiz
Phone Finder
POCO M3 Feature
POCO M3 Color
Online Battle Quiz

Read moreGet new

Mi Comm APP

Stay updated on Mi Products and MIUI

Copyright©2010-2021 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Quick Reply To Top Return to the list