In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Testy i Recenzje

[Recenzja] Redmi Note 9T 5G - Unboxing i pierwsze wrażenia.

2021-02-07 02:25:01
2191 13
Cześć Mi fani!Jak pewnie wiecie zostałem wybrany jako jeden z szczęścliwców, którzy będą mieli przyjemność przetestować nowy telefon Redmi Note 9T 5G.
Jako, że jestem uczniem technikum i żołnierzem WOT potrzebuję być w stałym kontakcie z ludźmi, mieć dostęp do informacji i w każdym momencie być w stanie zapisać jakieś notatki lub zrobić zdjęcie, więc musi być on niezawodny. Telefon jest dla mnie jak komputer, który mogę mieć ze sobą w każdej chwili. Podczas moich testów największą wagę przyłożę do najważniejszych (jak dla mnie) elementów telefonu, takich jak: długość działania na pełnym naładowaniu, płynność działania, jakość zdjęć i wygodę użytkowania. Ale koniec tego wstępu, czas przejść do najważniej części czyli samego telefonu.

Rozpakowanie pudełka

W pudełku poza samym telefonem znajdziemy 22,5 watową ładowarkę, przewód USB, gumowe etui ochronne, szpilkę do otwarcia szufladki na karty, instrukcję obsługi i kartę gwarancyjną.

Pierwsze spojrzenie