In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Xiaomi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Redmi Note 8 Pro

[Diskusi] REDMI NOTE 9 PRO VS NOTE 8 PRO

2020-09-18 17:15:28
692 22
Mendingan mana gan??
2020-09-18 17:15:28
Favorites1 RateRate

Intern Moderator

I'm Not Weebs | from Redmi Note 8 Pro

#1

sama saja kalo untuk performa. untuk fitur jelas menang beras merah note 9 pro
2020-09-18 18:10:03
Redmi note 9 pro lebih kekinian desainnya
2020-09-18 19:12:16

Wizard Bunny

ditonyo | from Redmi 5 Plus

#3

anee lebiih sukaak pakeek Snapdragon oom...
2020-09-18 20:11:22

Rookie Bunny

6361171758 | from app

#4

Halo, mau tanya dong, ada yg ngalamin pake redmi note 8 pro, whatsup sering tiba2 minta restore ga? Udh 5x lebih kaga gitu ni, kenapa ya?
2020-09-18 21:01:43

Rookie Bunny

6361171758 | from app

#5

Ada yg ngalamain whatsup sering restore sendiri ga di redmi note 8 pro? Sebab gw sering, itu knapa ya?
2020-09-18 21:03:06

Semi Pro Bunny

pewee 7 | from Redmi Note 9 Pro

#6

lbh mantab redminote 9 pro lah gan
2020-09-18 21:32:54

Semi Pro Bunny

JUMBO02 | from Redmi Note 8 Pro

#7

gue lebih pilih redmi 8 pro
2020-09-18 21:57:11

Semi Pro Bunny

JUMBO02 | from Redmi Note 8 Pro

#8

6361171758
Ada yg ngalamain whatsup sering restore sendiri ga di redmi note 8 pro? Sebab gw sering, itu knapa ya?

gue aman2 saja...tdk ada kendala sama sekali
2020-09-18 21:57:51

Advanced Bunny

6266033617 | from Redmi Note 9 Pro

#9

I'm Not Weebs
sama saja kalo untuk performa. untuk fitur jelas menang beras merah note 9 pro

kalau kecepetan si redmi note 8 pro tapi gak seimbang sama kepanasan sama boros 😀 ane dulu pakek redmi note 8 pro sekarang udah ganti redmi note 9 pro enakan si redmi note 9 pro
2020-09-18 22:09:48

Pro Bunny

Reno Dwiheryana | from Redmi Note 8 Pro

#10

gue pake RN8Pro aman2 dan mulus2 aja..
2020-09-18 22:15:16
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

1843510055

Rookie Bunny

  • Followers

    0

  • Threads

    1

  • Replies

    0

  • Points

    53

Read moreGet new

Xiaomi Comm APP

Stay updated on Mi Products and MIUI

Copyright©2010-2021 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Quick Reply To Top Return to the list