In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

MIUI Genel

Semi Pro Bunny

Ege Sever | from Mi 9T

#11

animasyonlar değişiyor telefon geekbench sentetik testlerde normal miui 11 de 490 miui 12 de 570 gibi performanslara yükseldiğini gördüm ama tabiki forum kirliliği oluyor @dokuncan yayınladı miui 12 ne zaman gelcek gibi bir sürü şeyleri sildi teşekkürler dokucan :)
2020-09-11 18:41:33

Advanced Bunny

Halil Zengin | from Redmi Note 8

#12

kardeşim sorun mi 12 değil sadece note8 mayıs ayından beri güncelleme almıyor telefonlarda çoğunda sorunlar oluşmaya başladı  ixaomi kendi çıkardığı telefon u sanki unuttu ne resmi bir açıklama ne sorunları çözmek için birşeyler yapıyor redmi not 8 için tık yok sorun bu bizler sormayalımmı  herkes şüphe içinde resmi bir açıklama yapılsa herkes rahatlayacak ve bu kargaşa olmayacak. lütfen yetkili kişi kimse yöneticilere ulaştırsın.
2020-09-11 20:42:33

Pro Bunny

Eness_rr Author | from Mi Note 10 Lite

#13

Halil Zengin
kardeşim sorun mi 12 değil sadece note8 mayıs ayından beri güncelleme almıyor telefonlarda çoğunda sorunlar oluşmaya başladı  ixaomi kendi çıkardığı telefon u sanki unuttu ne resmi bir açıklama ne sorunları çözmek için birşeyler yapıyor redmi not 8 için tık yok sorun bu bizler sormayalımmı  herkes şüphe içinde resmi bir açıklama yapılsa herkes rahatlayacak ve bu kargaşa olmayacak. lütfen yetkili kişi kimse yöneticilere ulaştırsın.

duyduğuma göre beta kullanıcıları test ediyormuş sorunlar çözülüyormuş
2020-09-11 20:43:45

Advanced Bunny

Halil Zengin | from Redmi Note 8

#14

ben şu gelmiş bu gelmişten çok önem verilmemesinden kaygı duyuyorum madem bu telefon u yani not 8 i çıkardın sahip çıkılsın istiyorum üvey evlat gibi davranılmamasını istiyorum hepsi o kadar.
2020-09-11 22:07:15

Pro Bunny

Eness_rr Author | from Mi Note 10 Lite

#15

Halil Zengin
ben şu gelmiş bu gelmişten çok önem verilmemesinden kaygı duyuyorum madem bu telefon u yani not 8 i çıkardın sahip çıkılsın istiyorum üvey evlat gibi davranılmamasını istiyorum hepsi o kadar.

hocam gelir inşallah kaldırmama gibi bi yorumu gördüm ama alakası yok eski cihazım note 6 pro ona bile geldi bence gelecektir ama biraz bekleyin
2020-09-11 22:34:10

Master Bunny

4everamazan | from Redmi Note 7

#16

Ege Sever
animasyonlar değişiyor telefon geekbench sentetik testlerde normal miui 11 de 490 miui 12 de 570 gibi performanslara yükseldiğini gördüm ama tabiki forum kirliliği oluyor @dokuncan yayınladı miui 12 ne zaman gelcek gibi bir sürü şeyleri sildi teşekkürler dokucan :)

Valla ben su zamana kadar xiaomi nin miui ve android guncellemelerinden sonra testlerinden sonra skorların arttığını gormedim genelde skorlari duser. Cihaziniz nedir merak ettim onceki ve sonraki testlerin ssleri var mi bide.
2020-09-12 03:33:27
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Eness_rr

Pro Bunny

  • Followers

    25

  • Threads

    55

  • Replies

    539

  • Points

    1898

Read moreGet new

Mi Comm APP

Stay updated on Mi Products and MIUI

Copyright©2010-2020 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Quick Reply To Top Return to the list