In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Tips dan trik

Rookie Bunny

Lazirfa | from Redmi 5 Plus

#11

Gan, kalau versi redmi 5 plus udah bisa update MIUI 11?
2020-02-23 07:01:50

Master Bunny

Ujang Muhaimin | from Redmi Note 5

#12

masih nyaman pake pocolauncher
2020-02-23 07:31:35

Master Bunny

Igorizer | from Redmi Note 4

#13

coba dulu ..
2020-02-23 07:36:59

Rookie Bunny

1731558627 | from Redmi Note 7

#14

1706100170
ane udah update ke miui 11 tapi di pengaturan layar utama nya gak ada pilihan pindah ke laci aplikasi itu gimana ya gan?

download alpa launcher
2020-02-23 07:46:03

Semi Pro Bunny

Imam_lutfi | from Redmi Note 8 Pro

#15

Udah ada trit nya kayak gini
2020-02-23 07:58:13

Advanced Bunny

ram aja | from Redmi 7A

#16


nama tema yg ente pke apa gan??
2020-02-23 08:13:33

Advanced Bunny

Rian Heriyanto Author | from Redmi 5 Plus

#17

1706100170
ane udah update ke miui 11 tapi di pengaturan layar utama nya gak ada pilihan pindah ke laci aplikasi itu gimana ya gan?

pake poco launcher aja . itu aplikasi resmi dari xiaomi . gk ada iklan . gk jauh beda kok tampilan lagi aplikasi nya
2020-02-23 08:16:52

Advanced Bunny

Rian Heriyanto Author | from Redmi 5 Plus

#18

Imam_lutfi
Udah ada trit nya kayak gini

serius gan ?
2020-02-23 08:17:09

Advanced Bunny

Rian Heriyanto Author | from Redmi 5 Plus

#19

6271100099
nama tema yg ente pke apa gan??

seven wolves
2020-02-23 08:18:12

Grand Master Bunny

YUSUF NUR FAUZAN | from Redmi Note 4

#20

1706100170
ane udah update ke miui 11 tapi di pengaturan layar utama nya gak ada pilihan pindah ke laci aplikasi itu gimana ya gan?

Perbarui dulu MIUI Launchernya bro. Bisa download manual
2020-02-23 08:19:01
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Rian Heriyanto

Advanced Bunny

  • Followers

    2

  • Threads

    3

  • Replies

    16

  • Points

    133

Read moreGet new

Mi Comm APP

Stay updated on Mi Products and MIUI

Copyright©2010-2020 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Content Policy
Quick Reply To Top Return to the list