In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Fotografi

Moderator

Farisy Erhandito S Author | from MI 8 Lite

#11

6164021358
gan bikin comparison dgn mi a2 lite dong biar pengguna a1 juga bisa lihat kelebihan dan kekurangan dari a1

Wah kalau ada yang mau minjemin sih dengan senang hati saya bikinin. Masalahnya saya ngga pegang kedua device itu :(
2019-08-27 06:19:35

Moderator

Farisy Erhandito S Author | from MI 8 Lite

#12

FX Mahardika
Mantap nih. Saya tetep milih Mi 8 lite, karena sekarang lagi pake itu wkwk

#TeamPlatina
2019-08-27 06:20:14

Master Bunny

Kairul | from Redmi 4X

#13

sejuta..banget Gan ,eeheeehhh salah..maksud saya setuju banget dengan tulisan Agan
2019-08-27 06:50:38

Master Bunny

Rudy Lim | from Redmi Note 7

#14

Memang kalau harga tidak bisa bohong..
2019-08-27 07:05:25

Pro Bunny

Taslim Iskandar | from Redmi Note 7

#15

nice  om
2019-08-27 07:23:44

Master Bunny

Outlaw | from Redmi 7

#16

nice thread..
2019-08-27 07:44:29

Wizard Bunny

MiDevCode | from Redmi Note 7

#17

Rudy Lim
Memang kalau harga tidak bisa bohong..

Klw bicara ttg poto-potoan, harga/kualitas si abang2x tukang poto nya yg nggak bs bo'ong, Gan. Mw pake kamera kualitas basic aja, hasil nya tetep aja mahal/artistik.
2019-08-27 07:52:17
Always Believe That Something Wonderful is About to Happen!
mantap banget nih komparasinya, lengkap banget
2019-08-27 08:59:18
Ariq Ihsan replied at 2019-08-27 19:59:18
mantap banget nih komparasinya, lengkap banget

Makasih udah mampir brooo hehehe
2019-08-27 09:42:05

Advanced Bunny

Chupex | from Redmi 4X

#20

wow
2019-08-27 09:46:45
please sign in to reply.
Sign In Sign Up
Beta Tester
Check-in 3 jours
Check-in 7 jours
Check-in 21 jours
Check-in 40 jours
Check-in 70 jours
Check-in 100 jours
Punulis Pemula
10K Members
Juli - 100 Balasan
September - 100 Balasan
Oktober - 100 Balasan
November - 100 Balasan
Kolumnis
Dirgahayu ke-72 Indonesia
Newbie Member
150.000 Pengguna
Beautiful Wishes
300.000 member
#KilasBalikMiCommunity
Uji Wawasan Redmi 5 / Redmi 5 Plus
Instagram Banget
Color Your Planet
500K
800K
900K
Name The Color
Valentines Day
10k
1 Juta Member
App Review
2 Tahun Mi Community

Read moreGet new
Copyright©2016-2019 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Content Policy
Quick Reply To Top Return to the list