In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Redmi 5A

[Tanya Jawab] apa perbedaan MIUI 9 VS MIUI 10

2019-08-22 15:49:28
121 2
Miui untuk REDMI 5A yg bagus versi 9 apa 10 sob.?????
Ada sih yg bilang sama aja.
Tapi menurut aku buat apa di adain yang versi 10 kalo memang gak ada kelebihan.???
Terus apa sih kekurangan nya di versi 9.????
Mohon di infonya ya.? Sekian dari aku warga jember
Salam pertemanan
2019-08-22 15:49:28
Favorites RateRate

Advanced Bunny

Mohammad Anshar Anashri | from Redmi Note 7

#1

Sudah jelas tampilan MIUI 10 jauh lebih fresh ketimbang 9. :D hanya ini yang bisa saya jawab
2019-08-23 08:56:06

Rookie Bunny

putra816 | from Redmi 5A

#2

tapi kek nya masih bagus mui 9 deh karena nama sim bisa di ubah nama kita kalau mui 10 udah dag bisa
2019-08-24 16:02:23
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

asy_arie@6227465947

Advanced Bunny

  • Followers

    69

  • Threads

    5

  • Replies

    39

  • Points

    254

3 Days Check-In
7 Days Check-In
Newbie Member
Ulang Tahun MIUI Ke-9

Read moreGet new

Mi Comm APP

Stay updated on Mi Products and MIUI

Copyright©2010-2021 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Quick Reply To Top Return to the list