In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Mi 8 Lite

[Diskusi] Redmi note 6 pro 10.3.3 vs Mi 8 Lite 10.3.2

2019-06-10 06:18:12
1272 15
Kenapa ya para suhu, kok redmi note 6 pro gue duluan dapet update MIUI ketimbang Mi 8 lite?
Padahal beli dan aktifin nya sama sama. Redmi Note 6 Pro udah di MIUI 10.3.3 dan Mi 8 Lite masih di MIUI 10.3.2
Sehingga animasi ketika charging tidak muncul di Mi 8 Lite.
Ini beberapa contoh di redmi note 6 pro

2019-06-10 06:18:12
Favorites RateRate

Rookie Bunny

6172364409 | from Redmi 6 Pro

#1

klo android pie itunya mmg hitam ya min?
2019-06-10 07:30:21

Semi Pro Bunny

Bin London | from Redmi Note 5

#2

6172364409
klo android pie itunya mmg hitam ya min?

itunya ?? rancu nih
2019-06-10 08:08:12

Advanced Bunny

Farhanmyf18 Author | from MI 8 Lite

#3

6172364409
klo android pie itunya mmg hitam ya min?

itu apanya nih haha
2019-06-10 09:47:30

Advanced Bunny

1641173140 | from MI 8 Lite

#4

yg dimaksud mungkin mode gelap itu gaan..
2019-06-10 11:56:59

Advanced Bunny

Farhanmyf18 Author | from MI 8 Lite

#5

1641173140
yg dimaksud mungkin mode gelap itu gaan..

iya ngerti haha
2019-06-10 12:40:10

Rookie Bunny

6172364409 | from Redmi 6 Pro

#6

ooh mode gelap wkwk
2019-06-10 14:28:37

Semi Pro Bunny

daffams | from MI 8 Lite

#7

tiap hape itu update miuinya beda2 bro
2019-06-10 16:42:07

Advanced Bunny

Farhanmyf18 Author | from MI 8 Lite

#8

daffams
tiap hape itu update miuinya beda2 bro

iya tapi rada kesel aja gan note 6 pro udah duluan dapat animasi charging kayak begitu hehe
2019-06-10 16:58:12

Semi Pro Bunny

daffams | from MI 8 Lite

#9

Farhanmyf18
iya tapi rada kesel aja gan note 6 pro udah duluan dapat animasi charging kayak begitu hehe

device lama perlu didahulukan :)
2019-06-10 21:28:05
Kasian gan devnya perlu istirahat juga kerjanya, jadi ganti gantian buat update miunya hehehe :)
2019-06-10 21:39:00
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Farhanmyf18

Advanced Bunny

  • Followers

    3

  • Threads

    4

  • Replies

    29

  • Points

    107

Read moreGet new

Mi Comm APP

Stay updated on Mi Products and MIUI

Copyright©2010-2020 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Quick Reply To Top Return to the list