In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Sumber

[Gambar Latar] Wallpaper Keren tapi gak tau namanya :v

2017-05-15 23:43:04
5509 6


Udah itu dulu aja ya...
Silahkan like kalo kalian suka...
Jangan lupa komen supaya saya semakin semangat buat thread...
Wallpapernya gratis kalo mau ambil ya ambil aja
2017-05-15 23:43:04
Favorites2 RateRate

Advanced Bunny

Ciputat1 | from Redmi Note 4

#1

Ini dia yg gw cari..
Thanks yaa??
2018-02-17 10:09:10

Rookie Bunny

Riki Ramdani | from Redmi 4X

#2

Love wallpaper
2018-03-10 08:11:29

Rookie Bunny

1799226555 | from Redmi 5A

#3

wow,....mantap!!! bisa jadi logo MI fans nih. Terima kasih udah kasih liat thread nya.
2018-03-11 09:51:21

Rookie Bunny

Shofamairo | from Redmi Note 5A

#4

thankyouu sisss kereeeen wp nyaa hehe
2018-04-18 00:58:12

Rookie Bunny

fauzult | from MI 8

#5

mantul gan
2019-05-18 00:52:23

Rookie Bunny

Ikhwan_ | from Redmi Note 4

#6

keren keren, cuma kasih saran dikit boleh ya?
plis di tulisin sumbernya dapet dari mana.
supaya kita bisa ucapin makasih jg sama yg buatnya. kasian kan yg bikin klo gak dikenal orgnya tp karyanya kita nikmatin.
2019-06-16 02:34:25
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

mi desta

Advanced Bunny

  • Followers

    22

  • Threads

    6

  • Replies

    6

  • Points

    154

Beta Tester

Read moreGet new
Copyright©2016-2019 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Content Policy
Quick Reply To Top Return to the list