In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Aksesoris

[Ulasan&Unboxing] BOSEN AH PAKAI AMAZFIT BIP!

2019-01-09 05:37:45
10388 147

Moderador

AstroMi Author | from MI 8 Lite

#31

bobyefendi
bagus sich, kelihatan enak dipandang.. tapi melihat fitur yang ditawarkan saya rasa kemahalan diband ...

kalo ga ngincer smartwatch nya sih pasti banyak yang bagus di rentang harga segitu hehe
2019-01-09 09:40:46

Moderador

AstroMi Author | from MI 8 Lite

#32

mahatmarendra
sayanya masih pake mi band 2 aja dan sekarang layarnya dah redup pula

iya kebanyakan ngeluhnya begitu, ane sih beli dulu yang batch 1 yang boxnya warna cokelat masih awet ampe sekarang :)
2019-01-09 09:41:34
coba di pake dong gan di tangan sekalian eksis poto. Apa bagus jam sama orangnya, apa jam nya doang :v
2019-01-09 09:45:59

Moderador

AstroMi Author | from MI 8 Lite

#34

Anwar Milanisti
coba di pake dong gan di tangan sekalian eksis poto. Apa bagus jam sama orangnya, apa jam nya doang  ...

ntar ente naksir lagi haha
2019-01-09 09:56:43

Advanced Bunny

bennyfitrianto | from Redmi Note 2

#35

harga jam tangannya mahal betul..euyy
2019-01-09 09:57:16
Happily in love. Saved by grace. Blessed in so many ways. ❤

Master Bunny

octarina octa | from Redmi Note 3

#36

amazfit Pace ga di unboxing om,kek nya lebih tertarik sama Pace?
2019-01-09 10:02:16

Pro Bunny

Wondo Knight | from Redmi Note 4

#37

ane "sementara" masih puas sama bipbip
2019-01-09 10:11:32

Pro Bunny

rendramuslim | from app

#38

kerenn om... belikan dunk hahahaha
2019-01-09 10:20:23

Master Bunny

Alif Luthfia | from Redmi 4A

#39

yg biru ucul ih :v
2019-01-09 10:31:06

Rookie Bunny

Sirohiqe | from Redmi Note 2

#40

hwhee...mantap ga
2019-01-09 10:35:06
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

AstroMi

Moderador

  • Followers

    4203

  • Threads

    46

  • Replies

    941

  • Points

    8310

Beta Tester
Check-in 3 jours
Check-in 7 jours
Check-in 21 jours
Check-in 40 jours
Check-in 70 jours
Check-in 100 jours
Selamat Ulang tahun Xiaomi
Punulis Pemula
10K Members
50.000 Pengguna
My Poster My Life
Dirgahayu ke-72 Indonesia
MIUI 7th Anniversary
Newbie Member
150.000 Pengguna
Beautiful Wishes
300.000 member
#KilasBalikMiCommunity
Xiaomi HQ
Uji Wawasan Redmi 5 / Redmi 5 Plus
Instagram Banget
500K
Golden Mi Bunny
800K
Dirgahayu ke-73 Indonesia
900K
Throw Back with Mi 2018
Name The Color
1 Juta Member
App Review
2 Tahun Mi Community
Survey Redmi
Challenge Photographer
Tebak Nama Android Q
X-Men Favorite Medal
X-Men Character Medal
MIUI 9th Birthday
Dirgahayu ke-74 Indonesia
Ulang Tahun MIUI Ke-9
device poll
Answer Mi #1

Read moreGet new
Copyright©2010-2020 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Content Policy
Quick Reply To Top Return to the list