In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Mi Watch

[Wskazówki] Jak skutecznie gubić kalorie z pomocą Mi Watch?

2021-03-30 21:23:24

5,170 15

Admin

_doMIno_ Author | from app

#5

TheEcki
Sama aplikacja dołączona do zegarka jest kiepska, nie zawsze się synchronizuje, Xiaomi nic z tym nie robi. Brak możliwości eksportu treningów, co jest dla mnie wielkim minusem. Wymagany dostęp do internetu.

Aplikacja będzie sukcesywnie rozwijana. Dziś pokazuję i gromadzi najważniejsze informacje.
2021-03-31 13:05:38
Reply Report

Admin

_doMIno_ Author | from app

#10

TheEcki
Nie, dla mnie te informacje są nieodpowiednie, czekam na aplikacje firm trzecich, tam chociaż będzie pełna synchronizacja. Po co bronić aplikację, która sama się nie broni? Dzisiaj weszła nowa wersja i żadnych różnic nie odczuwam.

Aktualizacje są nie tylko po to, by dodać jakąś funkcję, ale też po to, by obecne rejestrację były lepsze. Nie jest to zauważalne, ale potrzebne.
2021-04-01 04:32:43
Reply Report

Admin

_doMIno_ Author | from app

#12

Marco Kendi
Wszystkim piszącym, że tłuszcz zaczyna się spalać po 20 minutach treningu odsyłam do świadomych specjalistów w tym zakresie. W ciele człowieka nie ma zegarka który decyduje - o już minęło 20 minut to teraz spałam tłuszcz. Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury.

Jeśli zaczynasz biec, zaczynasz spalać tkankę tłuszczową po 20-30 minutach. Oczywiście jeśli będziesz biec szybciej ,tym bardziej organizm będzie czerpał energię z węglowodanów. problem z węglowodanami jest taki że jest ich ograniczona ilość,wyczerpują się po ok 1,5 godz wysiłku.
2021-04-16 17:38:39
Reply Report

Admin

_doMIno_ Author | from app

#14

Marco Kendi
Jest to mit i bzdura.  Wybacz. jeśli będziesz biegł 19 minut i 50 sekund to rozumiem, że nie zaczniesz spalać tłuszczu?  To co napisałeś to od lat powielany mit. Podsumowując. Spalanie tkanki tłuszczowej zależy od intensywności treningu a nie od czasu. Stąd są treningu bardzo intensywne takie jak HIIT czy Tabata.

Marco, wartość 20 jest szacunkowa. Zauważyłeś "około" przed liczba podaną w wątku? Innymi słowy, jeśli pójdziesz pobiegać i zajmie to np 10-15 min to bynajmniej jest to za krótko, żeby zaczął się proces spalania tkanki tłuszczowej. A ćwiczenia, o których mówisz... Doprecyzujmy - każde intensywne ćwiczenie hiit czy interwaly powodują że w trakcie takiego treningu spalasz węglowodany a nie tłuszcz. Tłuszcz będzie się spalał po ich zakończeniu, szybsza jest przemiana materii. Pełna zgoda. Chociaż chętnie bym poznał chociaż zaokraglone wartości. Każda aktywnośc fizyczna przy umiarkowanym deficycie kalorycznym powoduje że gubisz tkankę tłuszczową. A co do czasu, że nie ma znaczenia. Proste pytanie do ciebie: czy biegnąc w tlenie przez 1,5h spalisz mniej, tyle samo czy więcej tkanki tłuszczowej niż gdybyś tym samym tempem biegl przez 30 min?
2021-04-17 03:29:25
Reply Report
100 MLN
Copyright©2010-2021 Xiaomi.com, All Rights Reserved

Quick Reply To Top Return to the list