In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Tips dan trik

[Tips & Tricks] Cara melihat sisa RAM pada MIUI 12

2021-03-12 14:58:28

3,019 58

Special Team

Radityo Adi S Author | from Redmi Note 7

#2

Ghonimatu_27
sama om saya pake redmi 9 yang ram 3/32, btw itu pake hp apa?

redmi note 7 3/32 om
2021-03-12 16:34:46
Reply Report

Special Team

Radityo Adi S Author | from Redmi Note 7

#17

Raynan Aziz
Makasih Om Om

yoi sama sama
2021-03-13 13:24:44
Reply Report
Salam damai dari saya untuk kalian semua

Regards,
Radityo

Special Team

Radityo Adi S Author | from Redmi Note 7

#18

AsepM
bingung sama Ramnya yah

bingungnya kenapa tuh?
2021-03-13 13:25:02
Reply Report
Salam damai dari saya untuk kalian semua

Regards,
Radityo

Special Team

Radityo Adi S Author | from Redmi Note 7

#19

zoooi
kaum ram menipis merapat :')

rapat merapat sist
2021-03-13 13:25:25
Reply Report
Salam damai dari saya untuk kalian semua

Regards,
Radityo

Special Team

Radityo Adi S Author | from Redmi Note 7

#23

6431195932
apakah bisa turun miui ,dri 12 ke 11 ?soalnya HP saya redmi 9 3/32 dulu sblm update ,HP tangguh banget batre badak processor jos , trs pas update serasa megang redmi 4 a, batre boros yg parahnya ngefrez pas maen game ada solusinya ga ? soalnya saya suka toxic klo maen game ngefrez ga enak sama tetangga hihihi tolong bantu solusi dong kalo ada saya minta tolong ya kasih tau solusinya di no wa ini 08811925608

bisa downgrade tapi kudu lewat pc
2021-03-24 16:22:36
Reply Report
Salam damai dari saya untuk kalian semua

Regards,
Radityo

Special Team

Radityo Adi S Author | from Redmi Note 7

#24

Allif Bee
misi bang tambah ram bisa ga ya wkwk

bisa bang tapi adanya ddr1 128mb
2021-03-24 16:22:58
Reply Report
Salam damai dari saya untuk kalian semua

Regards,
Radityo
  • Followers

    182

  • Threads

    5

  • Replies

    2,013

  • Points

    8,060

3 Days Check-In
7 Days Check-In
21 Days Check-In
40 Days Check-In
Community Advisor
Throw Back with Mi 2018
Name The Color
1 Juta Member
Challenge Photographer
X-Men Favorite Medal
App Maniac
Mi Challenge Got Talent
Mi Challenge Comics
Mi Fan de 2021
Valentine's Day Medal
2 Juta Member Mi Community
Redmi Love Story Challenge
Online Short Movie Class
Online Battle Quiz
Phone Finder
POCO M3 Feature
POCO M3 Color
Online Battle Quiz
Copyright©2010-2021 Xiaomi.com, All Rights Reserved

Quick Reply To Top Return to the list