In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Redmi 8A Pro

[Tanya Jawab] redmi 8A Pro update android 10

2020-09-10 01:06:27

139 5

Advanced Bunny

Rachma Izzah Author | from Redmi 8A Pro

#2

6330526152
Bener Saya juga kayak gitu Nanti juga Ada lagi notif buat update android 10 ditunggu aja klo emg gk ada pasrah lah

oke deh makasih
2020-09-10 08:17:40
Reply Report

Advanced Bunny

Rachma Izzah Author | from Redmi 8A Pro

#4

Hafiizh_
Update nya dikasih sama user yg lain! Jadi kalo ada update segera di unduh saja, soalnya updatenya belum rilis publik

wkwkw iya soal nya Lama buaangett jadi saya hentikan pengunduhan Mau ngulang awal eh udah hilang. tapi nanti dapet update lagi ngga ya?
2020-09-10 12:06:41
Reply Report
  • Followers

    2

  • Threads

    1

  • Replies

    66

  • Points

    321

Copyright©2010-2020 Xiaomi.com, All Rights Reserved

Quick Reply To Top Return to the list