In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Xiaomi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Redmi Note 9 Pro

[Diskusi] Tulisan Typo di Redmi Note 9 Pro

2020-06-28 16:25:44
322 9
Punya kalian tulisannya typo juga ga?
Iseng mau setting2 notifikasi wa ternyata pas cek notifikasi grup ada tulisan typo nya. Itu bakal diperbaiki sama xiaomi nya ga. Thx

2020-06-28 16:25:44
Favorites RateRate

Pro Bunny

Mr. Greg | from Mi Note 10

#1

Ane pake US Language jadi ga ada miss di  kata nya hehehe
2020-06-29 01:39:13

Rookie Bunny

6295784639 | from Redmi Note 9 Pro

#2

wkkwkkwwkkwkkkwkkwkwkw
teliti bener
2020-06-29 11:10:48

Rookie Bunny

6333614636 Author | from Redmi Note 9 Pro

#3

Mr. Greg
Ane pake US Language jadi ga ada miss di  kata nya hehehe

oh kalau pakai bahasa Inggris ga typo ya?
2020-06-29 11:22:14

Rookie Bunny

6333614636 Author | from Redmi Note 9 Pro

#4

6295784639
wkkwkkwwkkwkkkwkkwkwkw
teliti bener

hehehe iya iseng kan. eh ternyata ada typo dong. baru kali ini nih hp ada tulisan typo nya wkwkw 😅
2020-06-29 11:23:10

Special Team

Aldydx | from Redmi Note 8

#5

lucu juga ya, tapi selama ga mempengaruhi ke performa si menurut saya gapapa gan hehe 🥳
2020-06-29 14:24:45
Salam MI mari berteman @aldydx
----Attitude determine Altitude-----

Rookie Bunny

6333614636 Author | from Redmi Note 9 Pro

#6

Aldydx
lucu juga ya, tapi selama ga mempengaruhi ke performa si menurut saya gapapa gan hehe 🥳

wkwk iyaa lucu aja gan. emg ga masalah di perfoma sih cuma greget aja 😅
2020-06-29 15:09:17

Advanced Bunny

Nightbot | from Redmi Note 9 Pro

#7

merk sebelah dua huruf juga ada typo
2020-06-29 16:23:12

Rookie Bunny

6333614636 Author | from Redmi Note 9 Pro

#8

Nightbot
merk sebelah dua huruf juga ada typo

wahh iyaakah.. merk apaan kak?
2020-06-29 23:17:46

Pro Bunny

Mr. Greg | from Mi Note 10

#9

6333614636
oh kalau pakai bahasa Inggris ga typo ya?

2020-06-30 06:54:27
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

6333614636

Rookie Bunny

  • Followers

    0

  • Threads

    3

  • Replies

    23

  • Points

    84

Read moreGet new

Xiaomi Comm APP

Stay updated on Mi Products and MIUI

Copyright©2010-2021 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Quick Reply To Top Return to the list