In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Xiaomi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Mi Explorers 2020

[Misja] Recenzja Mi 10 Pro pod względem możliwości foto-video

2020-03-23 17:24:59
1832 38
Cześć! Mam na imię Krzysiek i jestem filmowcem oraz fotografem. Przez ostatnie kilka tygodni miałem możliwość testowania nowego smartfona od Xiaomi jakim jest Mi 10 Pro.

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że opisywane przeze mnie wrażenie są absolutnie prawdziwe i nie zostały mi narzucone przez nikogo. Będzie to moja uczciwa recenzja tego urządzenia.

Jak już wspomniałem używałem tego telefonu już przez kilka tygodni jako swój codzienny smartfon. Nosiłem go ze sobą zawsze do szkoły, pracy, na spotkania itp i muszę przyznać, że gdybym mógł wybrać jeden, ze wszystkich dostępnych na rynku, aby służył mi na co dzień, to byłby to właśnie Mi 10 Pro. Jako fotograf i filmowiec, bardzo dużą wagę przy wyborze smartfona kładę oczywiście na aparaty, które w tym modelu są niesamowite, o czym rozpiszę się w dalszej części.

Poza możliwościami foto-video, ten telefon jest również z najwyższej półki. Snapdragon 865 w połączeniu z tym ekranem AMOLED o odświeżaniu obrazu w częstotliwości 90Hz to po prostu bajka. Moim własnym telefonem, którego używam na co dzień, jest Mi 9T Pro i muszę przyznać, że chociaż jest to naprawdę udany model, to nie ma nawet podejścia do Mi 10 Pro. Największą robotę robi tu jednak ekran, bo mimo, że procesory w obu tych telefonach są z górnej półki, to prawdziwą płynność działania widać dopiero przy ekranie z odświeżaniem 90Hz.

Ale pora już wrócić do aparatów.