In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Modding

[Assistenza] MI 8 SE LOCKED IN FASTBOOT

2019-10-24 11:44:32
266 4
Il mio MI 8 Se e bloccato in fastboot mode,ho provato a flashare la TWRP con il comando fastboot flash recovery... e sembra funzionare ma il telefono non parte lo stesso in recovery, ho anche provato con miflash tool ma quando flasho la Rom mi da errore crclist. Come posso risolvere il problema??grazie

My MI 8 SE is locked in fastboot mode, I have tried to flash TWRP with fastboot flash recovery... and it seems to work but the phone doesn't restart in recovery, I had also tried with miflash tool but when I flash the Rom it gives me error crclist.How can I solve the problem??
Thanks.

2019-10-24 11:44:32
Favorites RateRate

Advanced Bunny

Denny96 | from app

Era successo anche a me qualcosa di simile e questa era stata la soluzione...niente di problematico, è stata più la paura di avere il telefono bloccato. Fammi sapere!
2019-10-25 06:17:16

Rookie Bunny

AlviseX99X Author | from app

Grazie per aver risposto, però mi dà errore
2019-10-25 11:23:26

Advanced Bunny

Denny96 | from app

AlviseX99X
Grazie per aver risposto, però mi dà errore

Mi spiace...a questo punto non saprei come aiutarti. Continua a cercare sui forum, un qualche modo per flashare una rom da questo stato ci deve pur essere
2019-10-25 11:33:41

Rookie Bunny

AlviseX99X Author | from app

Speriamo, grazie lo stesso dell'aiuto
2019-10-25 11:35:02
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

AlviseX99X

Rookie Bunny

• Followers

0

• Threads