In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Jakarta

[Diskusi] mI a3 warna hp bernagsur menjadi hitam putih

2019-09-09 21:59:24
175 4
Dear all Mi a3 user,

Misi mo nanya dong,

Kenapa Mi a3 gw kl sudah kelamaan buka Ig (terutama nntn video2 pendej), tiba2 warna HP berangsur berubah ke redup warnanya dan akhirnya jd hitam dan doang yah ?

Beda jauh sm Mi 5 gw sebelumnya. Warna ttp konstan meski prosesor lbh cepat panas.

Please help infonya ya agan2.

Tku
2019-09-09 21:59:24
Favorites RateRate

Banned

Nikidroid | from MI 5s

#1

Kurang tahu nih. User Mi A3 masih jarang. Anggap dulu aja itu bug di MIUI.
2019-09-10 05:52:17

Rookie Bunny

1625089455 | from Mi A3

#2

belum tau gan, hp ku baik saja selama ini
2019-10-17 23:25:18

Banned

q1855645351 | from app

#3

A3 itu garansi resmi apa gak? Kalau ya klaim
2019-10-22 08:17:59

Advanced Bunny

anandia | from Mi A3

#4

matiin kecerahan adaptif nya gan, di setting -> tampilan -> kecerahan adaptif
2019-11-29 18:34:08
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

6159176642

Rookie Bunny

  • Followers

    0

  • Threads

    1

  • Replies

    0

  • Points

    5

Read moreGet new
Copyright©2010-2020 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Content Policy
Quick Reply To Top Return to the list