In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Xiaomi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Chat

[Chat, Dudas y Debates] Tengo un Redmi note 5 con la ROM oficial china estable y no me deja cambiarla a la oficial

2019-04-25 04:14:07

364 9

Advanced Bunny

pepintrek Author | from app

gracias a todos pero cuando le doy a unlock new, solo me lleva de nuevo a descargar la aplicación de myflash unlock y la aplicación me hace la verificación correcta pero da error en el desbloqueo
2019-04-25 19:51:44
Reply Report

Advanced Bunny

pepintrek Author | from app

solo he conseguido con Xiaomi rollo cambiar a de ROM china estable a ROM china beta y viceversa, pero el bootloader no puedo desbloquearlo.
Como digo , entro en la página http://en.miui.com/unlock/, no me deja pedir el desbloqueo con el formato clásico y con la flash unlocker, siempre me dice erro y que sigue bloqueado
2019-04-25 19:57:52
Reply Report
  • Followers

43

• Threads

1

• Replies

32

275

Mi + Tu
Copyright©2010-2021 Xiaomi.com, All Rights Reserved

Quick Reply To Top Return to the list