In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Tangerang

[Pengumuman] Meetup Mingguan Mi Fans Club Tangerang 4 Agustus 2018

2018-08-03 00:02:44
3932 35

Type: Fan meetup

Time: 2018-08-04 06:00:00

Venue: Roti Bakar 88 Gor Tangerang

Deadline: 2018-08-03 23:44:00

Applied: 3 users

Activity has expired!

Joined (1 user )

Name Comment Join time
Halo.. Halo.. Cek.. Cek.. Cek..

Ga berasa udah meetup lagi aja ya udah punya acara untuk malem mingguan belum?
Kalo pada nganggur atau di anggurin gebetan pas malam mingguan kuy dateng ke Meetup Mi Fans Tangerang ajaaa..., Kita bakalan bincang bincang seputar hape xiaomi, kemifansan dan akan berbincang mengenai "Gimana Sih Caranya Supaya Bisa Di Ajak Ke Acara Launching Produk Xiaomi"
selanjutnya hehehe....

Jossss ga tuh pembahasannya....
Yuk dateng makanya, ajak temen-temen kalian juga untuk gabung, gratis kok ga bayar buat gabung Mi Fans Tangerang tapi kalo pesen makanan bayar yah hehehehe
.
Sabtu 4 Agustus 2018
Jam 17.00 Wib - Sampe HeartBreak.
Lokasi
Roti Bakar 88 Gor Damyati Tangerang
Jl. Kisamaun No. 118, Sukasari, Tangerang, Kota Tangerang, Banten, Pulau Jawa, Indonesia, Asia Tenggara, Asia, Samudra Pasifik, Bumi, Galaxy Bimasakti.
.
.
.
#mifanstangerang
#justformifans
#meetupdulu
#meetupmulu
#meetupterus






2018-08-03 00:02:44
Favorites16 RateRate

Advanced Bunny

Lotha.yasa | from Redmi Note 5

#1

ane mau ikut om, tapi belum gajian
2018-08-03 03:08:56

Moderator

Mas Jun | from Redmi 5A

#2

otewe ah min..






bsok. wkwkwkw
2018-08-03 07:50:34

Advanced Bunny

suhu | from Mi A1

#3

mau ikut bro ,tp ane di surabaya ....
2018-08-03 08:56:57

Rookie Bunny

CengTaufik | from Redmi 5 Plus

#4

ane mau ikut juga om,tapi kejauhan
2018-08-03 10:03:43
Invalid floor, the posts have been deleted #5

Rookie Bunny

auisusanto81 | from Redmi Note 5

#6

kalo dari gading serpong masih jauh ga ya?
2018-08-03 10:38:45

Advanced Bunny

ocoythegreat | from Redmi Note 5

#7

kotbum, kapan ya
2018-08-03 10:50:47

Moderator

Esa Yodhipati | from Redmi 5

#8

gas gas gas
2018-08-03 11:27:44

Rookie Bunny

auisusanto81 | from Redmi Note 5

#9

ikuuutttt...
2018-08-03 11:42:20

Rookie Bunny

Nurmadania | from Redmi 5A

#10

ikutaaan kaaak
2018-08-03 12:06:10
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Farhan Khoiri

Presiden Mi Fans Klub

  • Followers

    1076

  • Threads

    36

  • Replies

    136

  • Points

    1603

Beta Tester
3 Days Check-In
Ahli korektor
Newbie Member
Throw Back with Mi 2018
Name The Color

Read moreGet new
Copyright©2016-2019 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Content Policy
Quick Reply To Top Return to the list