In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Tips dan trik

Advanced Bunny

newbie19 | from MI 8 Lite

#31

mntap nih om,tpi ada fitur yg paling saya suka yg gak ada di miui 11 yaitu fitur tutup setelah di sentuh,
2020-03-24 21:50:40

Master Bunny

Cepot6244380525 | from Redmi 5A

#32

Membantu
2020-03-24 22:05:03

Advanced Bunny

SMontesquieu | from Redmi Note 7

#33

Thanks for the information gan. Saya baru tau no. 4, 5, dan 8
2020-03-24 23:48:15

Master Bunny

inayahhasan | from app

#34

Allif Bee
Iya nih om 🤭 bismillah siapa tau rejeki

tuh kan..bener lho..😁
waduh om??🤭
sangat dibutuhkan jiwa muda sepertimu le..
moga peyan kepilih 😎👍
colek nih Om @FX Mahardika dan Om @Denny Prasetyo  yuk dukung nih beneran mau terpilih jadi penurus kalian 😇✨
2020-03-25 01:33:15

Moderador

FX Mahardika | from Redmi Note 8 Pro

#35

inayahhasan
tuh kan..bener lho..😁
waduh om??🤭
sangat dibutuhkan jiwa muda sepertimu le..

Iya tuh biar mewakili dari gresik lagi wkwk
2020-03-25 01:37:12

Pro Bunny

Allif Bee Author | from Redmi Note 8 Pro

#36

FX Mahardika
Iya tuh biar mewakili dari gresik lagi wkwk

Biar Member Mi Fans Gresik nambah lagi dong hehe
2020-03-25 01:38:35

Master Bunny

MIFTAH ILYAS | from Redmi Note 8

#37

trmksh infonya gan
2020-03-25 01:39:05

Pro Bunny

Allif Bee Author | from Redmi Note 8 Pro

#38

MIFTAH ILYAS
trmksh infonya gan

siap gan 😁
2020-03-25 01:44:41

Master Bunny

inayahhasan | from app

#39

FX Mahardika
Iya tuh biar mewakili dari gresik lagi wkwk

nah! sip deh! 😁👍
2020-03-25 01:52:19

Master Bunny

inayahhasan | from app

#40

Allif Bee
Biar Member Mi Fans Gresik nambah lagi dong hehe

yups! 😎👍✨
2020-03-25 01:52:46
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Allif Bee

Pro Bunny

  • Followers

    71

  • Threads

    22

  • Replies

    481

  • Points

    1899

Check-in 3 jours
Check-in 7 jours
Check-in 21 jours
Gamers Medal
Answer Mi #3
Ulang Tahun Xiaomi ke-10
3 Tahun Mi Community

Read moreGet new
Copyright©2010-2020 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Content Policy
Quick Reply To Top Return to the list