In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

MIUI General

Rookie Bunny

arta widnyana | from Redmi Note 7

#21

di redmi note 7 msh bug atau emg hp saya bermasalah  slide bawah sudah selesai tp video msh belum, kurang akurat jg kalo pake di percepat videonya
2019-11-13 08:48:11

Pro Bunny

Denny Prasetyo Author | from MI 8 Lite

#22

arta widnyana
di redmi note 7 msh bug atau emg hp saya bermasalah  slide bawah sudah selesai tp video msh belum, kurang akurat jg kalo pake di percepat videonya

trima ksh atas tambahan infonya. mgkn jg krna msh awal2 updte miui 11. moga sgera dpt updte perbaikan
2019-11-13 08:50:39

Master Bunny

Rhoey Achmed | from Redmi Note 4

#23

Mantul ini bro
2019-11-13 09:20:24

Advanced Bunny

Heru Alfonsius | from Redmi Note 8

#24

1855924916
ada mode potrait nya gak

lohh
2019-11-13 10:54:16

Rookie Bunny

6178745908 | from MI 8 Lite

#25

emang keren fitur ini
2019-11-13 11:28:53

Advanced Bunny

wawan1857383853 | from Redmi 5A

#26

😉😉
2019-11-13 11:33:50

Advanced Bunny

1854302768 | from Redmi Note 8 Pro

#27

Tapi sayang yaa tampilan kontak, message, atau lainnya jadi putih/hitam aja, gak sesuai tema jadinya. Kurang seru..  bisa sprti semula gak yaa?
2019-11-13 12:14:03

Semi Pro Bunny

kris_a_a | from Redmi 6A

#28

god. baru nyadar saya.😄
2019-11-13 12:27:16

Advanced Bunny

Mugiwaranohaqqi | from Redmi Note 8

#29

hati2 nyimpn yg lain pula wkwk
2019-11-13 12:37:31
gw orangnya polos wkwkw

Master Bunny

nomertiga | from Redmi Note 5

#30

keren
2019-11-13 16:17:17
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Denny Prasetyo

Pro Bunny

  • Followers

    134

  • Threads

    45

  • Replies

    650

  • Points

    2712

Check-in 3 jours
Check-in 7 jours
Check-in 21 jours
Throw Back with Mi 2018
DXO121
Answer Mi #1

Read moreGet new
Copyright©2010-2020 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Content Policy
Quick Reply To Top Return to the list