In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Germany

[Produkte] Xiaomi Mi Smart TV 4S 43"

2019-10-16 04:23:03
230 1
Hallo, ich habe den Fernseher (Xiaomi Mi Smart TV 4S 43" ) meiner Mutter gekauft, sie hat kein Internet.
Ich kann die Sender nicht sortieren, nur als Favoriten markieren dann sind sie bei den Favoriten gespeichert, nun sollen sie sortiert werden - es geht nicht - jedenfalls habe ich nichts gefunden. Bedienungsanleitung Fehlanzeige! Weder im Netz noch dabei, nur eine Schnellstartanleitung.
Schalte ich den Fernseher aus, stellt er sich zurück auf alle Sender! Also anschalten dann umständlich Favoriten auswählen und dann den Sender suchen, da nicht sortiert.
Kann mir Jemand helfen? Ich muss es sortieren da meine Mutter (86 Jahre) sonst nicht damit klarkommt.
Es ist ja auch ein Unding warum es keine Beschreibung dafür gibt, ich bin schon seit dem Anfang Xiaomi Fan aber hier bin ich mal schwer enttäuscht.

Vielen Dank für Eure Hilfe
Roland

Dear Ladies and Gentlemen, I was a fan of Xiaomi right from the start, so I bought the Xiaomi Mi Smart TV 4S 43 "TV for my mother, she has no internet.
I can not sort the channels, just mark them as favorites then they are stored in the favorites, now they should be sorted - it does not work - at least I did not find anything. Manual NG! Neither on the net nor there, just a quick start guide.
If I turn off the TV, he puts himself back on all channels! So switch on then cumbersome select favorites and then search for the station, because not sorted.
Can someone help me? I have to sort it because my mother (86 years old) can not handle it otherwise.
It is also an absurdity why there is no description for it, I searched everywhere in the net, asked the community Germany and Xiaomi Germany and no one can help.
That can not be, so I ask for help here, otherwise the TV is worthless for my mother.

Many thanks for your help
Respectfully Roland Wegner
Mail: whmshop@gmail.com

2019-10-16 04:23:03
Favorites1 RateRate

Advanced Bunny

1835319026 | from MI PAD 4

Beim 55" Modell funktioniert das mit dem Sortieren der Sender wie folgt: Live TV - nach links auf der Fernbedienung klicken - Kanäle bearbeiten - Zwischen Kanälen wechseln - Kanal aussuchen (auf/ab) - mit der mittleren Taste markieren - auf Programmplatz fahren - mit mittlerer Taste Bestätigen.
Bei hohen Kanalzahlen kann die Aktualisierung etwas dauern.
2019-10-16 06:46:39
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Roland1234

Rookie Bunny

• Followers

0

• Threads

1

• Replies

0

25