In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Mi A2/Lite

[Q&A] Duplicar aplicativos no mi a2

2019-09-19 04:13:11
115 1
Eu consigo duplicar os aplicativos (com aplicativos extras, já que ele não tem a opção de fazer isso nativa) mas a maioria não funciona direito, trava na hora de carregar e não sei como resolver isso, alguém tem uma solução?
2019-09-19 04:13:11
Favorites RateRate
Bom dia.

Também tentei diversos apps para duplicar, mas realmente não funcionam. Não sei explicar o porque. A sugestão que posso dar é ir para uma ROM customizada. Estou tentado a usar a ROM que tem a MIUI no XDA, mas estou aguardando resposta dos desenvolvedores para algumas questões.

---------------------

Good morning.

I already tried several cloning apps, but none seems to work. I don't know why.

I suggest you go to a custom ROM. I'll try a MIUI from XDA, but I need reply from developers about some questions first.
2019-09-25 09:18:01
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

6245975898

Rookie Bunny

• Followers

0

• Threads

1

• Replies

0

5