In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

اجدد الأخبار

Rookie Bunny

6235160909 | from app

مساء الخير بصراحه والله مش عشان اكسب والله الشركه لو فضلت تنزل تيلفونات ب الاسعار دي هتبقى رقم واحد في العالم أنا  كنت متابع مرجعين عن التيلفون وكنت عمل حسبي أني هجي نسخة 3/32 وطبعن كان كل المراجعين متوقعين 4000 وأتفرجت علي الإيفنت لقيت سعر التيلفون 3000 ماشاء الله عشان اشتري التيلفون استنيت كتير كان عليه أقبال كبير بس وصلني من شركه سوق لحد البيت وب 3000بردو ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
2019-08-20 11:21:17

Pro Bunny

Moayyad | from Redmi Note 6 Pro

لو انا لا امتلك هذا الجهاز وامتلك جهاز برو نوت 6 هل يمكننا المشاركة
2019-08-20 11:22:06

Rookie Bunny

El-Mahdy | from app

انا بوكو فون عادي جدا
2019-08-20 11:24:23
Invalid floor, the posts have been deleted #54

Rookie Bunny

6220535047 | from Redmi Note 7

اشتريت الجهاز نوت7 128جيجا بقالي شهر ويعتبر احلا فون معايا في حياتي وكمان دا ملك التفاصيل وده مش كلام دا حقيقه
2019-08-20 11:26:41

Rookie Bunny

Mustafa Slama | from Redmi Note 7

انا مصطفي
هحكيلكم حكايتي مع شاومي وايه اللي حصل بعد ما اشتريت الموبايل ده
في البدايه
من صغري وانا كنت الطفل اللي بيحب الابداع . بيعشق التصوير
بس كان واقف قدامي حاجه واحده وهيا اني مش معايا كاميرا أو موبايل مناسب ابدا بيه
تعدي السنين واشتري أول موبايل اندرويد من شركه أخري ولكنه كان بيدي اداء كاميرا متواضع جدا
اتعلمت التصوير والايديت وكنت بحاول اتعلم اكتر
قررت اني الصيف ده لازم اشتغل واجدد موبايلي
وبعد تفكير كتير وريڤيوهات متتعدش قولت بس كده هوا ده موبايلي
فعلا ده كان احسن قرار قررته
المهم
اجي اليوم اللي هشتري فيه الموبايل
روحت المحل وانا قلقان وفرحان في نفس الوقت
اشتريت الموبايل
وكانت النتيجه اكتر مما توقعت ⁦
بدأت انزل الشارع واصور وأحاول احسن من نفسي في كل مره . بجانب الايديت اللي كنت بتعلمه
بدأت انشر في الجروبات المهتمه بالتصوير بالموبايل والناس عجبها تصويري وده حفزني اكتر واكتر
ودي كانت تجربتي الحقيقيه مع ريدمي نوت 7
مين يعرف
ممكن يكون بدايه مشوار جديد
شغف حقيقي بيتحقق قدامي
حياه جديده ؟!
2019-08-20 11:26:45

Rookie Bunny

6207880219 | from Redmi Note 7

بجد  موبيل خورافى من كل حاجه كاميرا تصميم أداء بطاريه اهتمام الشركه. بارسال التحديثات بنتظام كل الى اقدر اقوله شكرا شاومى ريدمى نوت 7 ✊
2019-08-20 11:28:00

Rookie Bunny

mostafa1mosa | from Redmi Note 7

أنا كان معايا تليفون أوبو وقررت أغير وكنت هشتري هواوي سألت على الموبايلات أصحابي قالوا لي شاومي شركه جيده وبتنزل تليفونات جميله بأسعار معقوله فتحت يوتيوب وبدأت أشاهد مراجعات وفيديوهات كتير لمدة أسبوع عن سامسونج وهواوي وأوبو وسوني وشاومي طبعاً ولما تأكدت أن أفضل إمكانيات في كل التليفونات المعروضه والمراجعات وأفضل أسعار في شاومي فضلت أتابع مراجعات وفيديوهات كثيره عن شاومي نوت ٧ وعجبتني جداً إمكانيات الموبايل من كل النواحي من تصميم وجودة عالية في التصنيع وكاميرا ممتازه وذاكره ١٢٨ جيجا ممتازه وبطاريه ممتازه ومعالج وبروسيسور وسرعه ممتازه ورام عالي ممتازه وأشتريته فعلاً والحمد لله كل حاجه بالضبط تمام منظر الموبايل وتصميمه جميل وظهر الموبايل من الزجاج منظره جميل جداً وكاميرا ممتازه وسرعه ممتازه وكل الإمكانيات ممتازه فعلاً والموبايل ممتاز جداً والحمد لله كان إختيار موفق إني أشتريت الموبايل وأقتنعت أنه شركه متفوقه ومن رأيي أنها أفضل شركه حالياً بعد تجربتي لهذا الموبيل .( مصطفى محمود عبد الخالق محمود).

2019-08-20 11:28:05

Rookie Bunny

6192549430 | from Redmi Note 7

احلي فون واحلي اداء انا فضلت منتظره من اول الاعلان عنه وحجزته بس للاسف من غير البوكس واهي الفرصه جت عشان ناخد الباند فعلا جهاز طلع يستاهل الاقتناء
2019-08-20 11:29:00

Rookie Bunny

Mohamed Zarzour | from Redmi Note 7

انا من اول ما قررت اشنرى تليفون حديد وانا مبهور بشاومى وامكانياتها من اول نوت ٥ لحد البوكو f1 ودايما بتفرج على كل اصدرات شاومى ومراجعات ليها وكنت مقرر اشترى بوكو عشان كان فيه عرض على سوق بس خلص وقولت خلاص اشترى ريدمى نوت ٧ لانه بجد ملك الفئة وامكانياته اعلى من هواتف تانية اغلى منه ولما كنت هتنازل اتفرجت على مقارنات كتير ولقيته اعلى من هواتف تانية اغلى  ب الف جنبه او اكتر ولما مكانش معايا فلوس كفاية قولت مش هتنازل وهشتريه قسط وفعلا بدات الاجراءات مع بى تك بس كتير اوى معاهم وزهقت منهم وتعبت بسبب مشاكل كتير فى اجراءاتهم بس كمية المقارنات و المراجعات الل  شفنها وووده مع اصحابى قررت استلف واشتريه كاش وفعلا اشتريته من على سوق.كوم ولسة لحد دلوقتى ما سددتش اللى عليا بس روعة وجمال الهاتف لا توصف والاداء لا يقارن زيه زى بقيت تليفونات شاومى اللى بتهتم بالاداء على حساب بعض الاكسسوارات التانية او الكاميرا اللى برضو احسن من كاميرات تانية المفروض انها اعلى منها بكتير
الهاتف دا حرفيا منقذ ليا بسبب عمر البطارية والاداء العالى لانى بسافر كتير  ودا كله طبعا غير نظام التشغيل الاستثنائى وسهولته وسرعته وبشكر جدا شركة شاومى على ظهورها غى الوقت دا وتوفر هاتف زى دا وانا دايما بحاول اشترى معظم منتجاتى من مى ستورز لانها احسن منتجات فى السوق دلوقتى
محمد سعيد احمد واعر زرزور
2019-08-20 11:29:48
please sign in to reply.
Sign In Sign Up
  • Followers

9276

• Threads

320

• Replies

177

3330

3أيام على التوالي