In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

اجدد الأخبار

Rookie Bunny

1767516291 | from Redmi 4X

اشتريت جهاز Redmix4 من شركة ستار موبايل من حوالى سنتين وكان بالنسبة لى جهاز ممتاز الأداء وقد أقنعت زوجتى بشراء النسخة الأحدث وهى Redmi plus5 وايضا ابنى RedmiNot5 لانة يوجد تحديث النظام وتعديل الأخطاء بانتظام ومتوافقة معل الحياة العملية
شكرا شركة شاومى علي الأداء الرائع في السوق المصرى وجبار الشركات العالمية على خفض الأسعار ورفع امكانيات الجهاز
2019-08-20 11:15:04

Rookie Bunny

6228725721 | from Redmi Note 7

تليفون رائع انقذني في وقت قياسي بعد تلف تليفوني السابق و ابهرني بأداء فريد وشيق من حيث السرعه والامكانيات شكرا شومي
2019-08-20 11:16:09

Rookie Bunny

1767516291 | from Redmi 4X

الاسم /هاني محمد الصحراوى
رقم الهاتف/01205541133
2019-08-20 11:16:30

Rookie Bunny

M. Alwakeel | from Redmi Note 7

رايته مع ابن اختي الصغرى فعشقته قبل ان اقتنيه، مررت بظروف مادية صعبة ولكن امنية اقتنائه لم تغب، مر عام كامل الى ان قررت بيع هاتفي واقتراض بعض المال لشراء شاومي ريدمي نوت ٧، وبالفعل حظيت به واجزم انني لم اقتني هاتف بذلم الروعة قط، من واجهة مميزة وحجم شاشة ومعالج غاية في الروعة، اما عن الكاميرا حدث ولا حرج، اما ميزة الشحن السريع فتلك هي الفارقة الكبرى التي مازلت وساظل امدح فيها في جهازي الجبار ريدمي نوت ٧.
2019-08-20 11:17:20

Rookie Bunny

M7mDSa3eD_ | from app

الحقيقة انا فان لشاومي من قبل ما تنزل مصر . واللي عرفني بيها الانتشار الكبير ف الكاستم رومز ع xda  
جبت اول موبايل نوت ٤ وعجبني جدا ولحد دلوقتي شغال وزالفل ومفهوش مشاكل . بس حبيت اغير لشكل full display مع امكانيات كاميرة وبروسيسور اعلى .
وانا في يوم في اسكندرية كنت نازل اغير جو الحقيقة . ولازم انزل اتفرج ع الموبايلات كنوع من تغير الجو بالنسبالي وعجبني ان الموبايل مكنس ف موبايل تاني بنفس سعرة ولحد دلوقتي . المهم صاحبي طلعها ف دماغي مش هتلاقي فرصة  تاني احسن من دي تجيب الموبايل وجبت الموبايل .
ولحد دلوقتي يعتبر احسن موبايل ف الفئه بتاعته رغم كل المنافسين الموجودين حاليا
شابو شاومي
2019-08-20 11:17:58

Rookie Bunny

احمدوو | from Redmi Note 7

قبل شهرين سقط من يدي هاتف سامسونج j7  برو و لم تكن هذه أول مرة له , بعدما اصلحته في المرة الأولى ب 100 دولار تقريبا , بدل اصلحه للمرة ثانية قررت حينها أن اتخلى عن هذا السامسونج و أن أغير لأول مرة لشركة أخرى بهاتف آخر اول ما فعلته دخلت على اليوتيوب و بحثت عن أقوى الهواتف في الفئة المتوسطة فوجدت معظم اليوتيبرز يشكرون ريدمي شومي نوت 7 بكامل خاصيتها فقررت حينها أن أخوض غي التجربة رغم تخوفي من الهاتف الذي لم يكن معروفا في منطقتنا الا و هي مدينة الحسيمة شمال المملكة المغربية و مع ذلك اشتهريته و إلا الآن لم تظهر عليه أي علامة سيئة أو خلل و الأمر المهم رغم سقوطه من يدي اكثر من مرة مزال يأكد لي أن إختياري لم يكن خاطئ عندما إخترت شومي 😁😁 للمرة الثانية شكرا شومي على الصلابة
2019-08-20 11:18:06

Advanced Bunny

Shaawa | from Redmi Note 7

قبل لما ينزل مصر كنت بشوف المراجعه بعته وكان عجبني جدا شكله والكاميرا بعته أول لما نزل جبته علي طول ولحد الان معايا جهاز محترم من شركه محترمه وده من أول جهاز استخدمه من شاومي كان معايا نوت 5 والجهاز الله أكبر عليه شغال تمام لحد الان شركه كويسه بتعرف تنزل إمكانيات بأسعار حلوه كتير والجهاز النوت 7 كويس جدا في كل شئ مستمر مع شاومي
2019-08-20 11:18:29

Rookie Bunny

6200189175 | from Redmi Note 7

قصة قصيرة: اول مرة سمعت عن تليفون شاومي وتسريبات النوت 7  في شهر فبراير 2019 كانت بالنسبة لي اول مرة اسمع عن شاومي. ومن هنا بدا الاهتمام بشاومي وكل التفاصيل عن " ملك التفاصيل " في الوقت اللي كان معايا LG G5  وكنت خلاص حرمت ادفع شلن في اي تليفون LG تاني. انا حجزت اون لاين مع اول ساعة في باب الحجز في ابريل. ومش تليفون واحد بس، لا اتنين نسخة ال 64جيجا. وخلاصة القول: افضل تجربة لهاتف اندرويد بالسعر دا. و لو مكسبتش معاكم ال MI Band 4 المميز فانا نويت اشترية ان شاء الله.
شكرا شاومي علي القوة و التميز و الابداع
2019-08-20 11:18:50

Rookie Bunny

6183940072 | from Redmi Note 7

انا كنت من كام شهر في ثانوية عامة و الريدمي نوت 7 نزل وانا انبهرت بأمكانياته و سعرة و قولتلهم في البيت عايز اجيبة و كلهم رفضوا بسبب ان امتحاناتي قربت و مستقبلي يقترب و الشغل دة..🙂
المهم بعد محاولات عرفت اخليهم يوافقوا و الموبايل كان مختفي من السوق اول ما نزل و مكنتش لاقية ولا عارف الاقية في اي حتة
بالصدفة بدور علي سوق.كوم يمكن يكون موجود علية الموبايل ملقتش غير نسخة واحدة لسا بسجل عشان اشتريها لاقيتها اتباعت 😢
فضلت سهران للساعة 5 الصبح و كان عندي امتحان تاني يوم و مرحتش بسبب اني مطبق و فجأة جت اللحظة الحاسمة و الموبايل نزل تاني علي الموقع مش عارف عملتها ازاي بس اشتريتو في ثواني و خلصت اخر نسخة علي الموقع
كنت منتظر الموبايل عقبال ما يجيلي و كأني مستني كنز و هو فعلا كنز الموبايل مفهوش غلطة حرفيا و صحابي كلهم بعد ما خلصوا امتحانات جابو نفس الموبايل من كتر عظمتة
الموبايل معايا بقالوا 4 شهور و مش عارف اقولك كلمة وحشة علية الموبايل عظييم حرفيا
تصميم خرافي و كاميرا خرافيه و كل حاجة خرافيه
شكرا شاومي ❤
و دول شوية صور صورتها بالكاميرا الدبابة بتاعت الموبايل😂❤❤
2019-08-20 11:19:23

Rookie Bunny

6230839360 | from Redmi Note 7

كنت محتار اجيب ايه فون جديد ودخلت ع اليوتيوب وعملت مقارنات وريفيوهات كتير اوى اللى حببنى ف الفون ده يحيى رضوان بصراحه
2019-08-20 11:20:12
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Mi Comm ARAB

yönetici

• Followers

9976

• Threads

328

• Replies

193

3426