In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

اجدد الأخبار

Rookie Bunny

rody1 | from Redmi Note 7

كان بقالي وقت من غير موبايل لان موبايلي اتسرق و سمعت عن Redmi note 7 انه اعلي امكانيات بأقل سعر فبعد دراسة ومشاهدة مراجعات كتير قررت هشتريه .. ونزلت اجيبه من فرع شاومي سيتي ستارز بس كان خلص .. اضايقت جدا وجالي احباط لاني كنت نازل مخصوص ومتحمس اني اشتريه وبالصدفة دخلت 2B قولت اسأل جايز موجود لقيت اخر واحد وباللون الاسود اللي انا كنت عايزه اشتريته وعجبني اوي وهو فعلا تليفون ممتاز
2019-08-20 10:29:17

Rookie Bunny

6234034310 | from app

بحثت كتير وسألت كتير عنه وكنت متردد ان اشتريه بس فعلا كنت هندم لو مكنتش جيبته لانه بجد من افضل الاجهزه شكلا واداء دا غير السلاسه ف التنقل بين التطبيقات وغير ااداء الكاميرا والسرعه وغير مميزات تانيه كتير فعلا من افضل الاجهزه الي جبتها
شكرا شاومي  
2019-08-20 10:33:48

Rookie Bunny

1751191656 | from Redmi Note 7

اول مافكرت اشترى الجهاز كان معايا 4x بيعتو ونزلت اشتري not7 كان نفسي في لون الازرق ذاكرة ١٢٨ جيجا لكن للاسف الفلوس ماكملتش معايا وطبعا اشتريت ٣٢ جيجا 😣 وكان نفسي في لون الازرق لكن دورت كتيييير عليه كان اتباع ومافيش الا الاسود اشتريته كان افضل موبايل جبته فعلا رااائع 🙂 وفعلا ملك التفاصيل 🥰🤩
2019-08-20 10:34:38

Rookie Bunny

minamjj94 | from Redmi Note 7

انا اشتريت موبايل redmi note 7 بعد ما اتفرجتوعلي مراجعات كتير جدا على اليوتيوب و فعلا اشتريته اول ما نزل علي طول بس للاسف بعد شهر اتسرق مني و عشان انا كنت حبيت الموبايل بسبب اداءاه في الالعاب و المساحه الكبيره و سعره القليل على امكانياته اشتريته تاني و كمان بعد فتره الموبايل اللي اتسرق مني رجعلي يعني انا اشتريت النوت 7 مرتين و دلوقتي معايا هما الاتتين و شغالين تمام جدا حقيقي موبايل جميل جدا و شركه شاومي بتهتم بعملائلها و شركه رائعه الصراحة
شكرا شاومي ❤
2019-08-20 10:34:39

Rookie Bunny

6235144940 | from Redmi Note 7

في البداية كنت أملك جهاز سامسونج A30 ولوجود مشكلة متكررة في الشبكة الخاصة به قررت الاستغناء عن الجهاز والبحث عن جهاز اخر ومن خلال البحث عن اكثر من brand وكان من بينها الجهاز العملاق redmi note 7 النسخة 64 وبالفعل قمت بزيارة فرع شارع عبد العزيز وبتجربه الجهاز أثبت أن الجهاز فعلا يجب إطلاق عليه عملاق فعلا وذلك لأكثر من سبب الأداء العالي للجهاز وأداء الرائع الخاص بالكاميرا والنقاء وكذلك الفئة السعرية التي ينافس فيها الجهاز والعديد من المميزات التي اكتشفتها بعد شراء الجهاز
وبالفعل قمت بشراء الجهاز دون تردد
2019-08-20 10:34:50

Rookie Bunny

6234034310 | from app

شكرا شاومي
2019-08-20 10:35:11

Rookie Bunny

6172496263 | from app

جهاز جميل جدا بصراحه بالذات الكاميرا ال48 ميجا
وكمان ال ir المتوفره بالجهاز والتي تتيح لي التحكم بالاجهزه الكهربائيه
والمعالج القوي سناب دراجون ال660 الذي يتيح لي متعه الألعاب بسرعه وبدون تهنيج
وكمان الوجهه الثانيه التي توجد في الجهاز التي تتيح لي عمل نسخه تانيه للبرامج
بس للاسف الحلو ما يكملش انكم عملتوا ان الجهاز بيشتغل شريحتين فقط بدون كارت ميموري لاما  شريحه وكارت ميموري... وده بالنسبالي شئ مهم في التليفون
بالتوفيق ليكم ودايما في تقدم
2019-08-20 10:35:57
جهازة جميل جداً  كانت مستنيه ينزل والحمد لله جبته والكاميرا والاداء سهل جداً ديه اول صور ليا مع الجهازة
2019-08-20 10:40:12

Rookie Bunny

6208027968 | from Redmi Note 7

قصتي مع اول تلفون شاومي اشتريه ⁦⁦ xaomi redmi note 7 ♥️
في البداية كان معايا تلفون من ماركة تانية بدون ذكر اسماء عشان الرقابة  و التلفون دا كمية الاعلانات الي عليه رهيبة و اول متشوف الاعلان تحس انك هتشتري قمر صناعي  و بعد مشتريته بفترة مش كبيرة بدا بقي يعلق شوية و بمسح حجات تلقائي شوية و صراحة ندمت عليه كتير و استغليت اول فرصة عشان أبيعه و اخلص منه وبعد مبعته في شهر ٣ استنيت فترة طويلة قبل مختار تليفون جديد و بعدها نزل اعلان ريدني نوت ٧ و دي كانت أول مرة اسمع عن شاومي و سالت عن الشركة و عرفت ان كل منتجاتها ثقة و كتير جربها بس في نفس الوقت كنت خايف اخاطر بسعر التلفون و خاصة اني كنت ناوي اجيب النسخة ال١٢٨ جيجا و لكن خاطرت و اشتريتها اول منزلت مصر عن طريق موقع سوق و كانت المفاجأة أن لأول مرة تليفون فيه كل المواصفات المذكورة بدون أي تلاعب خامة ممتازة و مميزات حقيقية ١٠٠٪ و اهم ميزة طبعا هي الكاميرا الي طلعت عليها اعلانات كتير لكن الحقيقة افضل بكتيييير و كمان التليفون سريع جدا في الالعاب بسبب البروسيسور بصراحة كان افضل اختيار و مندمتش عليه و ياريت كلكم تجربوا شاومي لأنها فعلا تستاهل الثقة و خاصة ملك التفاصيل ⁦♥️⁩
2019-08-20 10:40:24

Rookie Bunny

6235158969 | from app

فضلت منتظر الجهاز حوالى أربع شهور واول اما نزل سئلت على النسخه١٢٨جيجا مكنش موجود غير اللون الأسود وانا كنت عاوز الأزرق فانتظرك كمان
شهر على اما الأزرق اتوفر
2019-08-20 10:43:56
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Mi Comm ARAB

yönetici

3 Days Check-In
MIUI 8th Anniversary
عيد الأضحي المبارك
Master of Speed
POCO Medal
 تحدي 10 آلاف خطوة