In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Mi A2/Lite

[Other] app background they do not see each other

2019-05-29 15:17:15
345 8
Ogni tanto succede che quando premo il tasto in basso a destra per vedere le app in background mi esce come se non ci sono (come da screen) spegnendo e riaccendendo il telefono compaiono e va a posto, ho già provato a resettare ho provato a cambiare il telefono e nulla ogni tanto fa questa cosa e non so da cosa sia causata

2019-05-29 15:17:15
Favorites RateRate

Master Bunny

Abycho_LG | from app

Ciao,

Se hai cambiato il telefono, un'app potrebbe causare questo comportamento o anche le impostazioni di ottimizzazione dell'utilizzo della batteria.
2019-05-29 17:17:56
<<<-->>> Mi A2 <<<-->>>
Use English please.
2019-05-30 05:45:49

Rookie Bunny

iriftdrako Author |

Abycho_LG replied at 2019-05-29 23:17:56
Ciao,

Se hai cambiato il telefono, un'app potrebbe causare questo comportamento o anche le impostazioni di ottimizzazione dell'utilizzo della batteria.

non sono molto pratico... all'inizio sia con l'altro telefono ho fatto il reset e quando l'ho reimpostato ho usato il  backup.. poi l'ho sostituito e il problema c'era ancora, poi mi hanno detto di non usare il  backup perché giustamente se c'è un errore me lo porto dietro, allora l'ho riconfigurato togliendo alcune app, e diciamo che me lo fa meno spesso... mia madre ha lo stesso telefono e abbiamo quasi le stesse app, facebook, istagram, wp ecc... a parte l'app di Discord, telegram, steam,  twtch...
2019-05-30 12:26:20

Rookie Bunny

iriftdrako Author |

my English is bad

Occasionally it happens that when I press the button at the bottom right to see the apps in the background, it comes out as if I'm not there, (as on the screen) turning off and turning on the phone appear and goes in place, I already tried to reset I tried to change the phone and nothing, sometimes does this thing and I don't know what caused it
2019-05-30 12:27:43

Master Bunny

Abycho_LG | from app

iriftdrako
non sono molto pratico... all'inizio sia con l'altro telefono ho fatto il reset e quando l'ho reimpostato ho usato il  backup.. poi l'ho sostituito e il problema c'era ancora, poi mi hanno detto di non usare il  backup perché giustamente se c'è un errore me lo porto dietro, allora l'ho riconfigurato togliendo alcune app, e diciamo che me lo fa meno spesso... mia madre ha lo stesso telefono e abbiamo quasi le stesse app, facebook, istagram, wp ecc... a parte l'app di Discord, telegram, steam,  twtch...

If you want to write in Italian, select Italy up in region, use Mi Community via web browser and open a thread with this trouble or send me a PM.
2019-05-30 16:41:11
<<<-->>> Mi A2 <<<-->>>

Rookie Bunny

Mr_Cj | from Mi A2 Lite

same thing happens with me.
that's a bug which sometime show on home screen
2019-05-30 20:32:33

Rookie Bunny

iriftdrako Author |

Mr_Cj replied at 2019-05-31 02:32:33
same thing happens with me.
that's a bug which sometime show on home screen

you too? sometimes does not show the apps the background? and as soon as you turn it off and on again, it settles!
2019-06-01 14:51:47

Rookie Bunny

iriftdrako Author |

I still have the problem someone solved it??
2019-06-20 13:28:03
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

iriftdrako

Rookie Bunny

• Followers

0

• Threads

2

• Replies

4

22