In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Redmi Note 5

[Discusión] Redmi note 5 headphone jack is not working

2018-12-03 19:02:50
152 3
I have a problem with the audio output. When I connect my earphones, the earphones are detected but I can't hear anything, and the same earphones work in other phones or laptops; I tried with other earphones and the same thing happens. Can someone help me? Do you have the same problem?
Tengo un problema con la salida de audio. Cuando conecto mis auriculares, estos son detectados pero no puedo escuchar nada, y los mismos funcionan en otros teléfonos o laptops; intenté con otros auriculares y pasa lo mismo. Alguien me puede ayudar? Alguno tiene el mismo problema?
2018-12-03 19:02:50
Favorites RateRate

Semi Pro Bunny

fer7u7x | from Redmi 5 Plus

Mi recomendación es que si tienes garantía lo lleves y que te la apliquen porque no creo que sea tema de software sino que tu jack está mal.
2018-12-03 19:23:35
Revisa que no este sucia la entrada de los audífonos o usa la app sound about para intentar forzar la salida de audio, pero si es posible lo mejor seria que hicieras valida la garantía ya que esto no es normal y puede tratarse de una falla física.
2018-12-04 14:14:27

Rookie Bunny

1843013998 | from Redmi Note 5

a mí me pasa exactamente lo mismo
2019-04-09 09:12:39
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

1895193702

Rookie Bunny

• Followers

0

• Threads