In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

Redmi Note 8

[Tanya Jawab] BATERAI REDMI NOTE 8 BOROS ?

2020-01-23 09:16:45
672 9
Segini boros gak sih gan ? dari 90%-40%
Abis dalam waktu 4 jam 15 menit
2020-01-23 09:16:45
Favorites RateRate

Master Bunny

vinbilnet | from Redmi Note 8

#1

Dilihat dari screenshot di atas, buat ngegame wajar saja Gan tidak boros.
2020-01-23 09:33:29

Grand Master Bunny

ditonyo | from Redmi 5 Plus

#2

normaall² ajaaa oom...
2020-01-23 10:22:55

Advanced Bunny

JackZephyr | from Redmi 5A

#3

Ah ah ... gamers mah gitu...
2020-01-23 10:38:57
Itu wajar kalo kamu isinya main game aja. Dari screenshotmu aja sudah keliatan. Kalo gk mau boros, silahkan kurangi gamemu atau main di resolusi rendah
2020-01-23 17:23:06
Join Mi Fans Surabaya : http://band.us/@mifanssby

Grand Master Bunny

1677326550/ Eddy MH | from Redmi Note 5

#5

wajarlah itu... Bosque...😀😛
2020-01-23 17:35:42

Master Bunny

@limNet | from Redmi Note 8

#6

wajar boss,normal soalnya main game
2020-01-23 19:14:41

Master Bunny

Alikamous | from Redmi 6

#7

ngegame 4 jam abis 50% itu udh ternasuk wajar bro, just fyi samsul a50 ngegame dr 100 ke 20% itu cuma kuat 5.5 jam yah, padahal samoled tuh layar
2020-01-23 20:56:45

Advanced Bunny

Galant Hiu Author | from Redmi Note 8

#8

Alikamous
ngegame 4 jam abis 50% itu udh ternasuk wajar bro, just fyi samsul a50 ngegame dr 100 ke 20% itu cuma kuat 5.5 jam yah, padahal samoled tuh layar

😅
2020-01-23 21:08:20

Advanced Bunny

Mbajot | from Redmi Note 8

#9

menurut gue lebih ke irit sih, 4 jam cuma ngurangin 50%, game pula
2020-01-26 09:18:25
please sign in to reply.
Sign In Sign Up

Galant Hiu

Advanced Bunny

  • Followers

    0

  • Threads

    4

  • Replies

    12

  • Points

    105

Read moreGet new
Copyright©2010-2020 Xiaomi.com, All Rights Reserved
Content Policy
Quick Reply To Top Return to the list