In order to fulfill the basic functions of our service, the user hereby agrees to allow Xiaomi to collect, process and use personal information which shall include but not be limited to written threads, pictures, comments, replies in the Mi Community, and relevant data types listed in Xiaomi's Private Policy. By selecting "Agree", you agree to Xiaomi's Private Policy and Content Policy .
Agree

اجدد الأخبار

[] مهمة جديدة قادمة اليكم ، كن أول من يقوم بفتح علبة هاتف Redmi القادم!

2019-08-20 09:33:27
36676 729
شارك العديد قصصهم مع هاتف Redmi Note 7 علي مدار أيام، تابعنا قصص رائعة وفريدة من نوعها !

شكرا لجميع من شارك في المسابقة!

حان وقت الاعلان عن الفائز بهاتف Redmi القادم والسوار الذكي Mi Band 4 ،يرجي من الفائز ارسال رسالة مع بيانات التواصل الخاصة به  و توضيح (الاسم -رقم الهاتف) من نفس الحساب الفائز قبل يوم 3 سبتمبر!

الفائز هو :
Mustafa Slama

Mi ID: 6174108488

أهلا محبي شاومي،

هاتف Redmi Note 7 ملك التفاصيل هو أحد الهواتف المفضلة لمحبي شاومي ،اليوم نعلن عن حجم مبيعات سلسلة هواتف Redmi Note 7 عالميا والتي تخطت 20 مليون هاتف ! لم نستطع فعل ذلك بدون محبي شاومي الرائعين ، شكرا لكم جميعا على الحب والدعم!

احتفالا بوصول حجم المبيعات العالمية لسلسلة هواتف Redmi Note 7 الى 20 مليون هاتف، قمنا بإعداد مهمة كبيرة لجميع مالكي  هاتف Redmi Note 7!

هل أنتم مستعدون لمهمة هاتف Redmi Note 7 ؟

ما هي المهمة ؟

شاركنا قصتك الرائعة مع هاتف Redmi Note 7 الخاص بك لفرصة ربح السوار الذكي Mi Band 4 و كن أول من يحصل على فرصة فتح علبة هاتف Redmi القادم

ميعاد المشاركة:

يمكنكم المشاركة في المسابقة من اليوم وحتى السبت الموافق 24 أغسطس 2019

ميعاد إعلان الفائز:

سيتم اعلان الفائز يوم 28 أغسطس 2019

الجوائز وتفاصيل المشاركة:

شارك قصتك مع هاتف Redmi Note 7 في تعليق على هذا المقال لفرصة الفوز بالسوار الذكي Mi Band 4 و هاتف Redmi القادم ، لا تنس كتابة اسمك!
هناك فائز واحد لذا سارع بالاشتراك الآن !

القواعد:

• سيتم اختيار فائز واحد
  • يجب المشاركة من مالكي هواتف Redmi Note 7
  • نحن نبحث عن قصص حقيقية ومثيرة للاهتمام. يجب أن تكون القصة هي إبداعك الأصلي.
  • يمكن لكل مستخدم المشاركة بقصة واحدة فقط
  • سيتم اختيار الفائز من خلال مديري مجتمع تواصل شاومي
  • سيتم التواصل مع الفائز من خلال رسالة علي الحساب الخاص به في مجتمع تواصل شاومي ،إذا لم يتم الرد خلال 5 أيام سيتم اعتبار الفائز متنازلا عن الجائزة
  • يحق لشركة شاومي ومجتمع تواصل شاومي استخدام التعليق الفائز في مواد الإعلان والترويج القادمة.
  • سيتم تسليم الجائزة عند إطلاق الهاتف الجديد في مصر
  • المشاركة مفتوحة لجميع المشاركين، ولكن الجوائز متاحة للمستخدمين من داخل جمهورية مصر العربية فقط.
  • قد يُطلب من الفائز تصوير فيديو باستخدام الهاتف ، إذا لزم الأمر.

شاركنا قصتك الآن وكن واحد من المشاهير بمجتمع تواصل شاومي!

2019-08-20 09:33:27
Favorites124 RateRate

Rookie Bunny

Mohamed_Ahmed98 | from Redmi Note 7

اشتريت الجهاز من مي ستور فرع المنصورة، كنت حاجز قبلها بفترة وكنت مستنيه بفارغ الصبر.
يوم الاستلام كان فيه ناس كتير جدا مستنيين الموبايل . استملت موبايلي الجديد ومقدرتش استني لما اروح البيت وفتحته وأنا في الفرع ، التصميم الزجاجي في ظهر الموبايل كان جميل جدا ومبهر .
محمد أحمد مصطفى المغاوري.
2019-08-20 10:06:39

Rookie Bunny

1707806408 | from app

كنت مستنى النوت ٧ ١٢٨ جيجا بقالى شهر و نص و اول ما فتحوا الحجز حجزت و جبته و الجهاز فعلا تحفة
2019-08-20 10:14:57

Rookie Bunny

6172532219 | from app

صباح الخير او مساء الخير على حسب التوقيت اللى بتقروا فى الكومنت
فى البدايه انا اسمى احمد محمد عبد الله ٢٩ سنه
انا كان معايا واوى وجيه فى اخر الوقت بقي بيذلنى فقررت زى اى شخص عادى انى اجيب موب جديد بقيت اشوف ايه الموب الجديد اللى نزلت ومكنش فى دماغى شاومى خالص الصراحه فكنت بتكلم مع صديق ليه من محبين شاومى فبقولوا عاوز موب جديد قالى شاومى منزله نوت٦ برو وهتنزل قريب نوت ٧ استناه فادخلنى على البيدج وفرجنى امكانيات الجهاز انا شوفته اتصدمت قولتله اكيد غالى قالى سياسه تسعير شاومى حنينه امكانيات عاليه بسعر قليل وعلى العموم استنى الايفينت وشوف تسعيره ايه وعدت الايام وجيه وقت الاعلان عن الموب قاعد متابع ومستنى التسعير افاجا انه تسعيره مش مقابل امكانياته فى ١/٤ تقريبا كان ميعاد الحجز روحت الصبح قبل الشغل فرع سيتى الاقى بشر كتيير عاوزه تحجز بس انا كنت فى الاول لانى رايح قبل ما سيتى يفتح حجزت واستنيت الموب يوم ١٤/٤ كان ميعاد الاستلام شباب كتيير واقفه مستنيه الموب وكله عمال بيزعق الموب مجاش والوقت اتاخر و المول هيقفل بس الموب جيه اخيرا واكتشفت ان حد قريبى هيستلم كلمته جيه استلم هو كمان.وخليت مديرى فى الشغل يجيبه هو كمان لثقتى فى اداء شاومى
2019-08-20 10:16:03

Rookie Bunny

Alaa Shaban | from app

انا واحد من اوائل الناس اللي استخدمت شاومي في مصر كنت دايما بتابع اخبار التكنولوجيا بره مصر وشوفت اكتر من حد في دول كتير بيشكر فيكم مترددتش ابدا ان اجهزتكم تكون معايا علشان عارف ان هلاقي افضل جودة بأقل سعر حتى لما قررت اجيب تليفون لخطيبتي مفكرتش كتير وكان اختياري هو النوت ٧ واختياري كالعادة كان موقف، أعلى جودة بأقل قيمة دي حقيقة فعلا مش شعار بتمنالكم دايما التوفيق في اللي جاي وتكونو دايما رقم ١ في اختيارات الناس كلها
2019-08-20 10:17:30

Rookie Bunny

1692696060 | from app

كنت منتظر الجهاز من اول ما تم الاعلان عنه في الصين واول ما بدأ الحجز كنت من اول الناس اللي راحت فرع mi store  واللي يبعد عني اكتر من 60 كيلومتر في اسيوط وروحت في اول يوم وكنت معايا 4 من اصحابي حجزتلهم الجهاز وفعلا استلمت الجهاز ويستاهل كل قرش اتدفع فيه وبعدها كملت تجربتي مع شاومي لما اشتريت الباند 4 من اول نا تم الاعلان عنها في مصر وبجد تجربه متكامله
2019-08-20 10:22:09

Rookie Bunny

6183820911 | from Redmi Note 7

تقريبا كنت اول واحد متابع note 7 من قبل حتي ما يتصنع في الصين ولحد ما اعلنه عنه هناك كنت فرحان جدا خلاص الموبيل اللي مستنيه قرب خلاص حاولت اني اجيبه من متاجر في الصين و يبتبعت مصر بس لقيت التكلفة الجمركية غالية جدا ف استنيت لحد ماا اعلنه عنه في اوروبا قلت خلاص كدة قرب يجي مصر وبعد تقريبا شهر وبدانا نسمع ع موتمر الاعلان عنه في مصر
الانتظار ده كله تسبب ان خمسة من صحابي في الشغل يجيبو الموبيل ده بالرغم اننا كنا حاطين عنينا علي نسخة 128 بس كانت اتاخرت شوية فحجزنا نسخة 64 واستلمناه من فرع اسيوط بسماعة هدية ولحد الان مش شايف اي غلط في الموبيل
بجد شكرا شاومي ⁦❤️⁩
2019-08-20 10:23:38

Rookie Bunny

hany saeed | from Redmi Note 7

بحثت كثيرا علي الانترنت علي هاتف ذكي يكون معاصرا وعملي وذو شكل جذاب إلي أن وجدت شاومي ريدمي نوت 7 وانبهرت بإمكانياته وهي أول مرة لي اشتري منتج ل شاومي وهو الان في يدي وأخبرته شكرا شاومي
2019-08-20 10:24:15

Rookie Bunny

6183995426 | from app

حجزت الجهاز اول ما تم الاعلان عنه من يونيون ستورز فرع اكتوبر واول ما استلمت الجهاز ماكنتش متوقع الإمكانيات الجامدة دي واول لما روحت البيت ابنى الصغير بيتفرج عليه فروعه في الحيطه بصراحة أنا
قولت الموبايل انكسر واستعرضت ربنا بس لاقيت الموبايل مافيهاش خدش بصراحة جهاز محترم جدا
2019-08-20 10:24:41

Rookie Bunny

6211238105 | from app

كنت عايزه اشترى النوت ٧ ال ١٢٨ جيجا لون ازرق و سالت عليه كتير كان بالحجز و انا كنت عايزه استلمه علشان مسافره و كنت عايزه اصور بيه هناك و بالصدفه كنت عند دكتور و بسال محل تحته لقيته بعد ما فقدت الامل و كنت بالفعل هحجز اشتريه و كنت مش مصدقه و لما سافرت صورت بيه صور كتير جدا و كل اللى كانوا معجبين جدا بصور التليفون و كانوا بياخدوه منى يتصورو بيه التليفون فعلا جميل و صوره تحفه و امكانياته ممتازه
اسمى :سالى الغرباوى
2019-08-20 10:24:46

Rookie Bunny

6184255742 | from Redmi Note 7

افضل جهاز استخدمته بالمقارنة باجهزة بنفس السعر احسنتم
2019-08-20 10:27:55
please sign in to reply.
Sign In Sign Up
Check-in 3 jours
MIUI 8th Anniversary
عيد الأضحي المبارك
Master of Speed